Witam Cie Witku..
Jakieś 2-3 tygodnie temu przeszedlem wymianę kloskow u siebie i chyba nie da się tego zrobić bez rozkrecenia srub 3,4... u mnie klockow juz(prawie) nie bylo i napewno te sruby rozkrecalem... w tym wypadku nie uniknione było usuniecie plynu i częściowe zapowietrzenie ukladu... Przy rozkreceniu srub 3,4 raczej nic nie powinno się stać, musisz tylko uważać aby nie zgubic uszczelek, ktore są (chyba) w miejscach przez ktore wplywa plyn do zaciskow...(z tego co pamietam to sa one male okrągłe, ok cm srednicy)...
Nie pamietam abym ruszal śrubke nr 1 na Twoim zdjeciu i nie kojaze dio czego ona mogłaby byc..
Moja wypowiedź z deczka nie ogranięta, to przez to,że nie znam się zbyt dobrze na samochodach, poczekaj więc aż Ci inni napiszą prawdę, dokladniejszym jeżykiem
Pozdrawiam, powodzenia... Remik
Zacisk hamulcowy - śruby
Moderator: flapjck1
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Zacisk hamulcowy - śruby
klocki można zmienić bez rozkręcania zacisku bez problemu, można nawet bez odkręcania zacisku, choć zabawa może być z cofnięciem tłoczków bo po jak klocki i tarcza są zjechane to tłoczki bardziej "wychodzą" z zacisku. Wczoraj ćwiczyłem, aczkolwiek z odkręcaniem zacisku bo zmieniałem tarcze.
Rozkręcanie nie powinno zaszkodzić, ale jw uwaga na uszczelki, nie pogubić!
Pozdrawiam
Adam
Rozkręcanie nie powinno zaszkodzić, ale jw uwaga na uszczelki, nie pogubić!
Pozdrawiam
Adam
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas