Potrzebuje małej pomocy wkładam silnik 1,3 niby z metro i w głowicy z 1,0 rura od ogrzewania jedna jest podłaczona do głowicy od przodu auta patrzac na silnik z lewej strony u góry a w silniku 1,3 w głowicy nie ma tego wejscia gdzie podłanczyc ten waz i przy pompie wodu miałem połaczona głowice z pompa cienkim krótkim wezykiem a w tym 1,3 tez nie ma tego wyjscia z głowicy jak to obejsc czy co z tym zrobic?
i czy zapłon z 1,0 moge włozyc do 1,3?
czekam na szybkie i konkretne odpowiedzi bo jutro montuje silnik
Pomocy!!!
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Pomocy!!!
A jak masz rozwiązaną magistralę wodną w bloku w połączeniu z głowicą?
Re: Pomocy!!!
w jaki sposób pokrywają się kanały płynu chłodniczego w bloku i głowicy
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pomocy!!!
przecież to nie jest przekładka głowicy na blok 998 tylko całego silnika... a problem dotyczy podpięcia przewodów, w 1,3 jeśli dobrze zrozumiałem brak jest wejścia na głowicę w miejscu montowania zaworu ogrzewania, jest zaślepione tak jak w SPI
przez telefon się dowiedziałem, że podkładka dodatkowa pod termostat jest, także kwestia zaślepienia by-pass lub wstawienia trójnika i podpięcia między bypassem a przewodem powrotnym z nagrzewnicy
przez telefon się dowiedziałem, że podkładka dodatkowa pod termostat jest, także kwestia zaślepienia by-pass lub wstawienia trójnika i podpięcia między bypassem a przewodem powrotnym z nagrzewnicy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas