Elektryczna zamiast mechanicznej
Moderator: flapjck1
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Elektryczna zamiast mechanicznej
da sie zrobic taka zamiane pomp paliwowych , z czy to sie wiąze?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Elektryczna zamiast mechanicznej
sa dwa rodzje pomp paliwa:
liniowe i zatapialne
liniowe moga byc orginalne SU ( orginalnie mocowane w tylnej ramie ) ruskie kopie ( identyczne z wygladu ) stosowane do ogrzewania webasto w zaporozcu, pompy paliwa do webasto w roburze i ifie, pompa paliwa od poloneza trucka i inne ktore mozna kupic, wlacznie z pompami z minispares
najlatwiej je zamontowac pod maska np na sciance grodziowej, trzeba oczywiscie pociagnac zasilanie najlepiej na bezpieczniku i przekazniku, ja u siebie mam zalozony prosty wlacznik
drugi rodzaj pomp to zatapialne w baku ( od spi lub mpi ) o ile spi da sie wykorzystac tego nie umiem powiedziec o pompie mpi ( wieksze cisnienie ), teoretycznie powinno sie zastosowac regulator cisnienia paliwa , ja u siebie mam zalozony trojnik przed gaznikiem ( weber dcoe ), dziala jak najbardziej ok,
trzeba miec bak od mini spi z pompa ( bardzo droga jako nowa niestety ) i przewody paliwowe ( z powrotem do baku wlacznie ) zamist trojnika lub regulatora mozna zastosowac wylacznik cisnieniowy ( mam namiar do kolesia ktory robi takie za 50 pln )
liniowe i zatapialne
liniowe moga byc orginalne SU ( orginalnie mocowane w tylnej ramie ) ruskie kopie ( identyczne z wygladu ) stosowane do ogrzewania webasto w zaporozcu, pompy paliwa do webasto w roburze i ifie, pompa paliwa od poloneza trucka i inne ktore mozna kupic, wlacznie z pompami z minispares
najlatwiej je zamontowac pod maska np na sciance grodziowej, trzeba oczywiscie pociagnac zasilanie najlepiej na bezpieczniku i przekazniku, ja u siebie mam zalozony prosty wlacznik
drugi rodzaj pomp to zatapialne w baku ( od spi lub mpi ) o ile spi da sie wykorzystac tego nie umiem powiedziec o pompie mpi ( wieksze cisnienie ), teoretycznie powinno sie zastosowac regulator cisnienia paliwa , ja u siebie mam zalozony trojnik przed gaznikiem ( weber dcoe ), dziala jak najbardziej ok,
trzeba miec bak od mini spi z pompa ( bardzo droga jako nowa niestety ) i przewody paliwowe ( z powrotem do baku wlacznie ) zamist trojnika lub regulatora mozna zastosowac wylacznik cisnieniowy ( mam namiar do kolesia ktory robi takie za 50 pln )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Zamiana pomp.
Jeśli dobrze zrozumialem to chcesz zamienić pompy w tradycyjnym silniku. Jest to nie tylko możliwe ale starsze
miniaczki jeżdzily z pompami elektrycznymi.Ze względów bezpieczeństwa umieszczane byly one na tylnej ramie.
Moje wcześniejsze Miniaki wszystkie jeżdzily na elektrycznych.Malo tego zazwyczaj montowalem drugą dodatkową
i w razie awarii przelanczalem tylko przewody paliwowe i jeden kabelek i dalej jezdzilem. Dodam,że wbrew
bezpieczeństwu obie umieszczalem zawsze w komorze silnika w celu lepszego dostępu w razie awarii. Myślę więc,
że gdyby dolożyć wylącznik bezwladnościowy,który odcinalby napięcie od pompy w razie kraksy to czemu nie?
Tylko względy bezpieczeństwa o tym decydują o ty jaką pompę zastosujesz.
miniaczki jeżdzily z pompami elektrycznymi.Ze względów bezpieczeństwa umieszczane byly one na tylnej ramie.
Moje wcześniejsze Miniaki wszystkie jeżdzily na elektrycznych.Malo tego zazwyczaj montowalem drugą dodatkową
i w razie awarii przelanczalem tylko przewody paliwowe i jeden kabelek i dalej jezdzilem. Dodam,że wbrew
bezpieczeństwu obie umieszczalem zawsze w komorze silnika w celu lepszego dostępu w razie awarii. Myślę więc,
że gdyby dolożyć wylącznik bezwladnościowy,który odcinalby napięcie od pompy w razie kraksy to czemu nie?
Tylko względy bezpieczeństwa o tym decydują o ty jaką pompę zastosujesz.