W przypływie słońca i weny udało mi się zdemontować chłodnicę i nagrzewnicę oraz zlać płyn... Jak nie trudno się domyślić z układu popłynęła żybura.
No i oczywiście pojawiło się kilka pytań, na które odpowiedzi nie znalazłem.
1. Wydaje mi się, że wyleciało nieco za mało tego, co pełniło kiedyś funkcję płynu chłodniczego. Podejrzewam więc, że część pozostała w bloku silnika. Czy mogę jakoś go przepłukać?
2. Wstępnie przepłukałem już chłodnicę, natomiast ciągle wylatuje z niej syf, więc zastanawiam się, czy puszczenie przez niej zwykłej wody z kranu nie spowoduje szkód?
3. To samo pytanie o wkład nagrzewnicy.
4. Czy warto zrobić coś jeszcze w kwestii usprawnienia układu chłodzenia mając już te elementy na wierzchu?
Wymiana płynu chłodniczego i czyszczenie układu
Moderator: flapjck1
Re: Wymiana płynu chłodniczego i czyszczenie układu
I jeszcze jedno... Czy znacie może jakieś dobre opaski zaciskowe na węże, bo tym standardowym ślimakowym z marketu jakoś nie do końca wierzę.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Wymiana płynu chłodniczego i czyszczenie układu
"norma" sa ok, sa tez takie super szerokie do przewodow intercoolera i turbo, szukaj w sklepach tuningowych
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Wymiana płynu chłodniczego i czyszczenie układu
zdemontuj pompę wódy i wtedy uda ci się przepłukac blok