The first thing I do when I get a new Mini is to add a steering column adjuster. This bracket lowers the wheel 1" to 3" for a sportier driving position. Always make sure you release the tension on the steering rack by loosening the 4 nuts on the U bolts which retain the rack. This item is not suitable for cars fitted with an air bag.
do MPI patentu nie widziałem, bo go pewnie nie ma
ze względu na poduszkę nie wolno zmieniać kąta kolumny kierowniczej[/b]
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Myślę ,że poduszka aż taka straszna nie jest, jest wiele innych samochodów gdzie kierowcy siedzą bliżej kierownicy a choć mała zmiana kąta pozwoli na polepszenie widoczności zegarów, przede wszystkim kontrolki ładowania i ciśnienia oleju
W naszym Mini (jednym z kilku klasyków w rodzinie) , wk........ała mnie ta "patelnia" zamiast kierownicy po za tym lubię prawie pionowe ustawienie kółka. Zastosowałem wałek kierownicy z dwoma przegubami od.................Malucha, wspawany wspornik w półkę i kierownica nareszcie jest taka jak powinna. Nie trzeba się nią posługiwac jak w autobusie typ Ogórek.
markus gażnikus pisze:W naszym Mini (jednym z kilku klasyków w rodzinie) , wk........ała mnie ta "patelnia" zamiast kierownicy po za tym lubię prawie pionowe ustawienie kółka. Zastosowałem wałek kierownicy z dwoma przegubami od.................Malucha, wspawany wspornik w półkę i kierownica nareszcie jest taka jak powinna. Nie trzeba się nią posługiwac jak w autobusie typ Ogórek.
Mam już wykonanych kilka sztuk kostek do obniżenie kierownicy w miniakach z poduszką.
Element ten odsuwa kierownice od górnego parapetu około 2cm. Pomiar był wykonany od górnego parapetu do emblematu na airbagu.
Koszt kostki 100zł+ koszt wysyłki