Kolektor dolotowy i gaźnik HIF 38 - kolejne problemy...

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Kolektor dolotowy i gaźnik HIF 38 - kolejne problemy...

Post autor: flapjck1 »

bo spi ma dluzszy drazek gorny i silnik "ze skosa" w ramie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
mikiV8
Wiarus
Wiarus
Posty: 548
Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko

Re: Kolektor dolotowy i gaźnik HIF 38 - kolejne problemy...

Post autor: mikiV8 »

Witam! :grin:

Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc!

Gaźnik już zamontowany, przewody przesunięte, blacha nieco przyklepana, jutro rano planowana próba odpalenia potwora.
Co do regulowanego drążka, to sprawię sobie taki, tylko muszę dostać mały zastrzyk gotówki :wink:

Mam tylko jedną prośbę: ma ktoś schemat podłączenia przewodów do HIF-a?

Pozdrawiam

Mikołaj Markuszewski
ODPOWIEDZ