
Powiem nawet, że przeszły mnie ciarki

Zatem zamilknę i wstrzymam się też z zakupem taśmy termicznej na kolektor/wydech by zmniejszyć temperaturę...

Moderator: flapjck1
a w MPI przy powietrzu wciąganym przez chłodnicę i słabym odpływie bokiem nawet 70 stopni wg wskazań czujnika w kolektorzeflapjck1 pisze:tasma termiczna to w czym innym ci pomoze, temperatura powietrza w komorze silnika we względnie cieply dzień to około 60 stopni, i to jest powietrze którym silnik oddycha
Jak masz "patent" to wyjmiesz.Sadam pisze:a co do wybieraka to wybija się przetyczkę tą bliższą skrzyni, najlepiej z wbitym wstecznym w stronę do obudowy dyfra (miejsca starczy by wyjąć z drugiej strony). Zestaw naprawczy zawiera harmonijkę, uszczelniacz i pierścień alu z oringiem który siedzi pod uszczelniaczem, ale jego nie wyjmiesz bez zdjęcia pokrywy.
Co to za patent?Jak masz "patent" to wyjmiesz.
Zdaję sobie sprawę, ale nie ma teraz budżetu na remont, a chcę wymienić olej, więc postanowiłem pouszczelniać chociaż te miejsce, które dam radę sam - rewizje, korek spustowy, czujnik ciśnienia oleju no i ten wybierak. Więcej sam nie zrobię. Zawsze to coś, a przy remoncie zrobi się na błysk.Jeżeli chcesz uszczelnić dobrze zespół napędowy to musisz go z auta wymontować.