Mycie gaźnika
Moderator: flapjck1
Re: Mycie gaźnika
przeczyszczałem i jak dmucham to sie blokuje a na gazniku ucieka nawet bokiem przez uszczelkę nie tylko weżykiem przelewowym czyścic cały gaznik dokladnie?co robic?
- Lukas
- Swój Człowiek
- Posty: 234
- Rejestracja: 15 lis 2006, 19:26
- Posiadane auto: Austin Mini Flame Red 1989
- Lokalizacja: Łomianki k.Warszawy
- Kontakt:
Re: Mycie gaźnika
Może jakiś syf z baku się dostał do gaźnika i zatkał coś np. gniazdo iglicy?
aymoo.pl
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mycie gaźnika
Nie ma takiej opcji by zaworek iglicowy pływaka i pływak był sprawny a paliwo się przelewało. Więc albo zaworek jest jednak do wymiany, albo pływak jest dziurawy i się topi.majero pisze:przeczyszczałem i jak dmucham to sie blokuje a na gazniku ucieka nawet bokiem przez uszczelkę nie tylko weżykiem przelewowym czyścic cały gaznik dokladnie?co robic?
Co do ciśnienia w układzie zasilania, oryginalna pompa mechaniczna nie daje wyższego niż potrzeba. Kombinacje z pompą od SPI w zbiorniku w przypadku przeróbki z wtrysku na gaźnik są niewłaściwe ( ciśnienie w tym przypadku jest 10x wyższe niż potrzeba). Pompy elektryczne wirnikowe oferowane jako dostosowane do gaźników dają nieco wyższe ciśnienie jak mechaniczne i wtedy może się zdarzyć, ze seryjny zaworek nawet niewiele używany nie domyka się. Radą na to jest zastosowanie zaworka z iglicą z tworzywa (viton).
Poza przykładami "normalnymi" spotkałem się też z przelewaniem paliwa gdy "mechanik" podłączył odwrotnie przewody paliwowe do SU HS4 - zasilanie na przelew a przelew na zasilanie
Re: Mycie gaźnika
czyli raczej jest problem z zaworkiem lub plywakiem.Nic nie mam przerabiane,pompe mama mechaniczna raczej nagle nie pompuje mocniej tak mysle.Odpływu w tym gazniku Hs4 niema wiec skupie się mocniej na tym pływaku.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mycie gaźnika
Każdy gaźnik HS4 ma "odpływ / przelew". Na pokrywce komory pływakowej są dwa króćce. Jeden dopływ paliwa i drugi odprowadzający ewentualny nadmiar, będący jednocześnie kanałem odpowietrzenia komory. Króciec ten powinien być połączony elastycznym przewodem z metalową rurką przymocowana do obudowy sprzęgła.majero pisze:...Odpływu w tym gazniku Hs4 niema wiec skupie się mocniej na tym pływaku.
Podane przeze mnie wcześniej przykłady nie są wyłącznie odpowiedzią na Twój problem. Informacje te mogą być przydatne również dla innych zainteresowanych tematem.
Re: Mycie gaźnika
tak mialem wczesniej ze byly dwie końcówki ale teraz mam "nowy " gaznik który ma tylko jeden.to jescze takie pytanko potem z tego metalowego przy sprzegle gdzie idzie?bo do zbiornika napewno nie bo tam idzie jeden.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mycie gaźnika
zrob zdjecie gaźnika to ci powiemy co i jak
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mycie gaźnika
1200x1200 pikseli max i rozszerzenie .jpg
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mycie gaźnika
jakims programem typu np: infranview
paint tez zresztą ma taka opcje: "zmień rozmiar"
paint tez zresztą ma taka opcje: "zmień rozmiar"
Ostatnio zmieniony 17 lip 2014, 00:06 przez flapjck1, łącznie zmieniany 1 raz.
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mycie gaźnika
W dół pionowo "na jezdnię". Rurka ma za zadanie odprowadzić ewentualny nadmiar w przypadku przelewania gaźnika, jednocześnie odpowietrza komorę pływakową. Pod gaźnikiem jest kolektor i rura wydechowa. Ewentualny wyciek paliwa bezpośrednio na gorący wydech jest niebezpieczny, stąd takie rozwiązanie.majero pisze:...z tego metalowego przy sprzegle gdzie idzie?bo do zbiornika napewno nie bo tam idzie jeden.
Re: Mycie gaźnika
dzieki wiel kie a ja dwa dni sie drapalem do czego ta rurka byla podpieta.