R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: flapjck1 »

Znajdz mechanika ktory ci to ogarnie

I wymien ten filtr
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: alan »

w komputerze tez można sprawdzic
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: laloom »

alan, co można sprawdzić w komputerze?
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: laloom »

mam tylko nadzieję, że to nic z silnikiem czy turbiną :P
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: alan »

ciśnienie paliwa
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: laloom »

Alan
obstawiasz pompe ciśnienia paliwa czy jakiś czujnik?
Awatar użytkownika
gkasparow
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 125
Rejestracja: 14 mar 2015, 17:00
Posiadane auto: Mini Cooper S R56 ;VW Caddy
Lokalizacja: JAWORZNO

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: gkasparow »

- ja bym rozpoczął od wymiany filtra paliwa. Jest pod siedzeniem, po prawej stronie w baku. Szkoda że nie zrobiłem fotek jak mój wyglądał, a tankuje tylko Verve 98. Czarny jakby go pomalowali i pól litra benzyny czarnej jak smoła. Zacznij od tego.
maniujr
Wiarus
Wiarus
Posty: 954
Rejestracja: 29 sie 2012, 13:36
Posiadane auto: był Cooper S R53 Aero LPG
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: maniujr »

mój wyglądał tak
Załączniki
12063541_832531106864371_4954957098112772162_n.jpg
12063541_832531106864371_4954957098112772162_n.jpg (116.37 KiB) Przejrzano 146 razy
Awatar użytkownika
gkasparow
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 125
Rejestracja: 14 mar 2015, 17:00
Posiadane auto: Mini Cooper S R56 ;VW Caddy
Lokalizacja: JAWORZNO

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: gkasparow »

mój bardzo podobnie wyglądał : )
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: flapjck1 »

Po co wymienialiscie? Przeciez w ASO mowia ze sie nie wymienia! To byl zbyteczny wydatek
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
gkasparow
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 125
Rejestracja: 14 mar 2015, 17:00
Posiadane auto: Mini Cooper S R56 ;VW Caddy
Lokalizacja: JAWORZNO

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: gkasparow »

w ASO mówią że się nie wymienia dlatego abyś za pól roku wymienił pompę. Tak robi się w wielu branżach także w mojej : )
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: flapjck1 »

heh, ja to wiem, tylko kolega zalozyciel watku slucha ASO jak wyroczni
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
laloom
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 136
Rejestracja: 28 gru 2014, 22:07
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Gdańsk

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: laloom »

kolega, założyciel wątku nie słucha ASO jak wyroczni ale jakiś czas temu wymieniając olej u zwykłego mechanika usłyszałem tą sama hustorię. W pompie paliwa jest jakaś siatka zamiast tego której nie trzeba rzekomo wymieniać. Dzisiaj ta informację usłyszałem w warsztacie który się specjalizuje w BMW. Razem z każdą wymianą oleju lub przynajmniej co z drugą wymienia się świece...

Dzisiaj po podłączeniu komputera, wykasowaniu wszystkich starych błędów, przegonieniu powyżej 5000 obrotów wyskoczył następujący błąd; "błąd ciśnienia doładowania" W warsztacie chcą najpierw sprawdzić czy nic się przypadkiem nie rozszczelniło, ale to dopiero za tydzień :(

jakieś pomysły?
alan
Wiarus
Wiarus
Posty: 789
Rejestracja: 13 wrz 2009, 10:20
Posiadane auto:
Lokalizacja: lublin
Kontakt:

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: alan »

wszystko niedługo wymienimy ;)
Yoshi
Nowy
Nowy
Posty: 43
Rejestracja: 07 paź 2015, 19:54
Posiadane auto: Mini Cooper S R56
Lokalizacja: Kraków

Re: R56 dusi się powyżej 5000 obrotów

Post autor: Yoshi »

ten filtr paliwa jakiej firmy , może macie symbol , bo skoro aso nie wymienia to wniosek sam sie nasuwa , że nie ma go u nich w ofercie .
ODPOWIEDZ