Wlot powietrza

R55, R56, R57, R58, R59, R60 & R61

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wlot powietrza

Post autor: Inferno »

Ja leje setkę z Shella, na takim tez docierałem
Awatar użytkownika
Jaro
Nowy
Nowy
Posty: 53
Rejestracja: 03 paź 2009, 20:13
Posiadane auto: MINI COOPER S R56
Lokalizacja: Dębica

Re: Wlot powietrza

Post autor: Jaro »

Inferno pisze:Ja leje setkę z Shella, na takim tez docierałem
Lejesz paliwo tylko To?I czuć te 100-oktanów?Praca silnika,ilość zrobionych km?
Jaro
Drail
Wiarus
Wiarus
Posty: 587
Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
Posiadane auto: Cooper S r56
Lokalizacja: Gliwice

Re: Wlot powietrza

Post autor: Drail »

Jaro pisze:
Inferno pisze:Ja leje setkę z Shella, na takim tez docierałem
Lejesz paliwo tylko To?I czuć te 100-oktanów?Praca silnika,ilość zrobionych km?
Na pewno jest różnica w kilometrach. Choćby spalanie mi się zmniejszyło. Lałem 95 Orlen to musiałem się pilnować żeby było 9 litrów, teraz jak zalewam 100 okt to troszkę sobie przygazuje ale 8.7 pokazuje :)
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wlot powietrza

Post autor: Inferno »

Jaro pisze:
Inferno pisze:Ja leje setkę z Shella, na takim tez docierałem
Lejesz paliwo tylko To?I czuć te 100-oktanów?Praca silnika,ilość zrobionych km?
Jest różnica , jak pojeździłem dłużej i wlałem raz z BP ( tez dobre paliwo mają) to zdecydowanie się pogorszyła dynamika. Było to czuć. Ponoć paliwo potrafi obciąć nawet kilkanaście koni w zaturbionych benzynach - i ja w to wierze ( goście z hamowni tez)
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wlot powietrza

Post autor: Inferno »

A i jeszcze, w motocyklu tez czuje różnicę na tym paliwie i to bardzo wyraźnie
Awatar użytkownika
Jaro
Nowy
Nowy
Posty: 53
Rejestracja: 03 paź 2009, 20:13
Posiadane auto: MINI COOPER S R56
Lokalizacja: Dębica

Re: Wlot powietrza

Post autor: Jaro »

Inferno pisze:Ja leje setkę z Shella, na takim tez docierałem
Będę testował :-)
Jaro
Drail
Wiarus
Wiarus
Posty: 587
Rejestracja: 26 cze 2016, 16:56
Posiadane auto: Cooper S r56
Lokalizacja: Gliwice

Re: Wlot powietrza

Post autor: Drail »

Inferno pisze:A i jeszcze, w motocyklu tez czuje różnicę na tym paliwie i to bardzo wyraźnie
Łe do motocykla to ja 95 z auchan leje :p
Awatar użytkownika
mtzecik
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 118
Rejestracja: 17 maja 2016, 11:25
Posiadane auto: Countryman S ALL4
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wlot powietrza

Post autor: mtzecik »

miniaki S są seryjnie wystrojone na 98, nawet w instrukcji piszą. a shella 100 muszę spróbować :D na pewno po niej mniej nagaru zostaje.
Awatar użytkownika
Inferno
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 419
Rejestracja: 15 paź 2016, 07:26
Posiadane auto: R60 S all4 AT
Lokalizacja: Warszawa

Re: Wlot powietrza

Post autor: Inferno »

Drail pisze:
Inferno pisze:A i jeszcze, w motocyklu tez czuje różnicę na tym paliwie i to bardzo wyraźnie
Łe do motocykla to ja 95 z auchan leje :p
Spoko:-) ale do klasyka mógłbyś zalać czasem dobrego sosu, może wystrzeli jak rakieta!
Awatar użytkownika
treash
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 338
Rejestracja: 02 cze 2016, 17:51
Posiadane auto: Mini Cooper S 2.0 192km (na razie:)
Lokalizacja: Wrocław

Re: Wlot powietrza

Post autor: treash »

Co do tematu głównego to że wloty się wgniatają to całkowita norma tego modelu..silniki te grzeją się dość mocno a ten plastik jest gówniany i się wygina. Widziałem masę miniaków i prawie (podkreślam prawie) każdy ma zdeformowany wlot mniej lub bardziej, po prostu trzeba z tym żyć :(
ODPOWIEDZ