Po "spojrzeniu pod maskę" nie mam dla Ciebie dobrych wiadomości. Sądziłem, że silnik pochodzi z oferty jakiejś firmy tuningowej i jego specyfikacja jest zgodna z jakimś sprawdzonym już schematem.
Niestety wygląda to na skleconą samoróbkę z wykorzystaniem elementów z różnych silników. Na przykład głowica na 11 śrub przykręcona na 9 (to nie feler, ale raczej nie profesjonalna robota firmy tuningowej). Gaźnik jest nieoryginalny i nie ma pewności czy w ogóle kiedykolwiek był dostrojony do tego silnika. Może zawsze szarpał na przejściu obrotów więc opanowanie sytuacji może być trudne. Układ zapłonowy (aparat) zwykły stykowy co w ambitnych modyfikacjach powinno być już zastąpione układem bezstykowym. Do tego jakoś nie widzę rurki łączącej podciśnieniowy regulator aparatu zapłonowego z gaźnikiem czy kolektorem a to też ma spory wpływ na pracę silnika. Nie wiadomo jaki wałek rozrządu jest zamontowany czy nie "zbyt sportowy". Patrząc na to trudno powiedzieć na ile fachowo złożony jest ten zespół napędowy i jego osprzęt.