Kolektor dolotowy i gaźnik HIF 38 - kolejne problemy...
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Kolektor dolotowy i gaźnik HIF 38 - kolejne problemy...
bo spi ma dluzszy drazek gorny i silnik "ze skosa" w ramie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Kolektor dolotowy i gaźnik HIF 38 - kolejne problemy...
Witam!
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc!
Gaźnik już zamontowany, przewody przesunięte, blacha nieco przyklepana, jutro rano planowana próba odpalenia potwora.
Co do regulowanego drążka, to sprawię sobie taki, tylko muszę dostać mały zastrzyk gotówki
Mam tylko jedną prośbę: ma ktoś schemat podłączenia przewodów do HIF-a?
Pozdrawiam
Mikołaj Markuszewski
Bardzo dziękuję wszystkim za pomoc!
Gaźnik już zamontowany, przewody przesunięte, blacha nieco przyklepana, jutro rano planowana próba odpalenia potwora.
Co do regulowanego drążka, to sprawię sobie taki, tylko muszę dostać mały zastrzyk gotówki
Mam tylko jedną prośbę: ma ktoś schemat podłączenia przewodów do HIF-a?
Pozdrawiam
Mikołaj Markuszewski