Mini British Open 1.3 1999 rok

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

bartek

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: bartek »

Bochen pisze:teraz rym

ponawiam pytanie, gdzie są łodzianie?

cwaniak wodzi bo z miasta łodzi pochodzi.
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

Jakbym wywołał wilka z lasu :mrgreen:

skręcam sobie z popiełuszki w wyszyńskiego a tu szary miniak mnie dojeżdża, chwila rozmowy podczas jazdy drzwi w drzwi i... skręciłem do domu [;

któż to?
PROCu

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: PROCu »

Prawdopodobnie Maciek
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

dzisiaj odebrałem bardzo ważną lekcję:

"Nie próbuj wyjmować baku w Mini jeżeli w środku jest 25 litrów wachy, bo potem k***a będziesz godzinę wkładał na miejsce"

Musze coś z tym pedalskim pływakiem zrobić. No i za Boga nie moge dociągniąć drzwi na zamku. Chyba ktoś pneumatykiem te śruby dokręcał.

Kolejny problem: wentylator cały czas wyje. Czy to normalne? Biorąc pod uwagę ilość miejsca pod maską i pogodę miałem wrażenie że tak. Ale w nocy, jak jest chłodno też tak samo. Termostat walnięty?
Szolders
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 232
Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
Posiadane auto:
Lokalizacja: Nysa//Wrocław

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Szolders »

Też miałem problem z cały czas działającym wentylatorem. Wystarczyło ze zapaliłem silnik i on od razu sie włączał. Wykręciłem czujnik, troche nim postukałem, przemyłem. Dokładnie przeczyściłem styki. Po poskładaniu wszystko działało jak należy. Musze jednak dodać ze działo się tak zaraz po zakupie, a sądząc po stanie auta, mchu w rynience dachu i pajęczynach wewnątrz, stał bardzo długo nieużywany.
Back on the road...
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Sadam »

a jak stukanie nie pomoże to pewnie trzeba czujnik wymienić, na szczęście nie są potwornie drogie

a co do pływaka to można to zrobić bez wyjmowania baku, ale bez benzyny w środku (ilości śladowe, najlepiej ściągnąć do kanistrów ile się tylko uda, a następnie postawić auto prawymi kołami na kołkach czy czymś takim, i wtedy się można dobierać do pływaka
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

dobra, pływakiem zajmę się za jakiś czas, jak troche tej wachy spale :mrgreen:

Jutro wstawiam auto do blacharza, zobaczymy co powie na dziurę w podłodze.


Obrazek

czujnik o którym piszecie to to czerwone z kabelkiem po prawej od termostatu?
Szolders
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 232
Rejestracja: 05 wrz 2008, 09:24
Posiadane auto:
Lokalizacja: Nysa//Wrocław

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Szolders »

Taaa ;)
Back on the road...
bartek

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: bartek »

śryby od zamka spróbuj wpierw na chama dokręcic, wtedy powinny puścić w drugą strone.
Awatar użytkownika
monsterk
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2082
Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: monsterk »

Jak nie mają kontaktu styki na czujniku to komp włącza wentylator na stale
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

no wlasnie nad tym sie zastanawialem, bo gdy odpiąłem wtyk i odpalilem auto to wiatrak włącza się natychmiast. dzieki za rozwianie wątpliwości. wydaje mi sie ze czujnik jest walniety bo wskaznik pokazuje srodek skali juz po przejechaniu mniej niz kilometra lol?
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

Co do wiatraka: odkrylem mały mod w aucie. Gniazdo w puszce bezpieczników, odpowiedzialne za wiatrak było spalone. Podłubałem, podłubałem ale nie udalo mi sie wyciagnac resztki spalonego styku. No to z ciekawości odkrecilem cala puszke i znalazlem jeden bezpiecznik wiszący sobie radośnie na samym kablu, z karteczką Kuhl Wentilator.

Grzebiac pod maską znalazłem 2 wtyki niepodpięte do niczego. Jeden prezentuje na zdjęciu. Drugi jest koło rozrusznika, wtyczka ma kolor niebieski i miejsce na styki. Może mi ktoś odpowiedzieć, za co są odpowiedzialne? Zdjęcia niebieskiego nie zrobiłem bo to pod grillem, a nie chcialo mi się go zdejmować.

Wczoraj wstawiłem auto do blacharza. O 9 zabrał się za robotę, o 16 dzwonił żeby zabrać Mini. Wstawił kawałek podłogi od strony pasażera, bo była dziura na wylot. Wygląda to na porządną robotę. Przy okazji zabezpieczył całą podłogę i zdarł do blachy wszystkie ogniska korozji, następnie zabezpieczył. Mam nadzieję, że przez jakiś czas mam spokój z rudą.

Zawieszenie wybija mi zęby. Chyba Koni wyląduje na półce..
Załączniki
zdjecie [800x600].jpg
zdjecie [800x600].jpg (50.4 KiB) Przejrzano 1450 razy
Awatar użytkownika
minimaniak
Klubowicz
Klubowicz
Posty: 1828
Rejestracja: 05 sty 2005, 19:35
Posiadane auto: Klasyki "Dziadek" 25LE, 35LE, 40LE, Cabriolet, Van,Kombi i parę innych
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: minimaniak »

Ta wtyczka ma sobie wisieć - pewnie Michał Kyy napisze od czego bywa. U nas też sobie wisi :wink:
Pozdrawiam Adam

TEL. 606-877-927
PIERWSZY W POLSCE SKLEP Z CZĘŚCIAMI DO MINI www.mini-land.pl
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: flapjck1 »

a koni w nastawach soft jest mieciutkie :P te amorki maja regulacje :) ale jak dla Ciebie sa za twarde to chetnie przejme :D
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Bochen
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 391
Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
Lokalizacja: Łódź

Re: Mini British Open 1.3 1999 rok

Post autor: Bochen »

no trzeba pokombinować z tym zawiasem, bo coś z kolei z tyłu jak usiądzie jedna osoba (raczej szczupła :mrgreen: ) to dobija opone do nadkola. a moze to normalne? [; nie jechalem nigdy innym miniakiem :D

no i co z tymi wtyczkami?
ODPOWIEDZ