ja mysle ze tess ma na uwadze wymiane samego poszycia dachu i to by bylo ok
ale zwykle auto po dachu ma jesczze skoszone slupki zmeczone zawieszenie i cos tam jeszcze
rzadko jest tak ze podskoczy na kolkach i padnie na grzbiet
Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Różnice w elementach karoserii pom. Cooper S a pozostałymi
flapjck1 pisze:ja mysle ze tess ma na uwadze wymiane samego poszycia dachu i to by bylo ok
ale zwykle auto po dachu ma jesczze skoszone slupki zmeczone zawieszenie i cos tam jeszcze
rzadko jest tak ze podskoczy na kolkach i padnie na grzbiet
I dokładnie to samo chciałem napisać. Przecież auto po dachu zazwyczaj na chwilę przed miało dość sporą energię która spowodowała owe wywrócenie/koziołkowanie i nikt mi nie wmówi, że energia nie została zaabsorbowana przez elementy konstrukcyjne. Mimo, że wizualnie tego nie widać, to struktura jest naruszona i tym samym słabsza. Tak jakbym nie kupił samochodu po strzale w bok tak samo po dachowaniu. Pewne zmiany są nieodwracalne.