w regulaminie nie ma nic na temat obostrzeń silnikowych, tak jak my, wystartujesz w swojej klasie, dla pewności mogę zapytaćKonrad K_2 pisze:Beny a jakie sa zasady na youngtimerach dla "pomidorów"?Beny pisze:MAMY ZAREZERWOWANE 25 MIEJSC DLA MINI I PROSZĘ ZGŁOSZENIA DO MNIE PRZESYŁAĆ (PRIV LUB TELEFON)flapjck1 pisze:Przyjmowanie zgłoszeń rozpocznie się 19 czerwca 2009 r. na stronie www.youngtimerparty.pl
O wpisaniu na listę startową decydować będzie kolejność zgłoszeń – limit uczestników to 100 Załóg.
Wysokość wpisowego:
170 zł – Kierowca (+ Pilot)
140 zł – Kierowca – Członek Automobilklubu Wielkopolski (+ Pilot)
więcej info na stronie, w razie pytań najlepiej piszcie na: kontakt@youngtimerparty.pl, lub oczywiście priv, albo forum
APMC 2009
Moderator: flapjck1
- Beny
- Super użytkownik
- Posty: 2265
- Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
- Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
- Lokalizacja: Kraków
Re: APMC 2009
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1443
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: APMC 2009
Pojedziesz w swojej klasie pojemnościowej z przelicznikiem czyli powyżej 2000cm Kl.IV
6.2 Samochody z silnikami wyposażonymi w doładowanie przypisane zostaną do klas zgodnie z pojemnością wynikającą z przemnożenia faktycznej pojemności skokowej silnika przez współczynnik 1,5 dla silników z zapłonem samoczynnym (ZS) oraz 1,7 dla silników z zapłonem iskrowym (ZI). W przypadku silników Wankla współczynnik wynosi 2,0.
6.2 Samochody z silnikami wyposażonymi w doładowanie przypisane zostaną do klas zgodnie z pojemnością wynikającą z przemnożenia faktycznej pojemności skokowej silnika przez współczynnik 1,5 dla silników z zapłonem samoczynnym (ZS) oraz 1,7 dla silników z zapłonem iskrowym (ZI). W przypadku silników Wankla współczynnik wynosi 2,0.