
ciekawe jak z trwaloscia

Moderator: flapjck1
też wydaje mi się że sporo na grubościflapjck1 pisze:niemalo
ciekawe jak z trwaloscia
Nie warto dla tych 5 dych kombinować, ja w zeszłym roku w Poznaniu miałem tarcze z nowymi okładzinami robionymi na skoczylasa, i skończyło się wybuchemflapjck1 pisze:zmierz grubosc tarczy
ile cie kosztowala? mnie takie cus "home made" ( czyt. nabicie okladzin na preverto 180 mm ) 50 pln - spieki zaleznie od ilosci klockow od okolo 250 pln
Po wprowadzeniu zmian wyżej wymienionych + głowica o której nic nie piszesz ( średnice zaworów, kanały, zmiana kształtu komory spalania ) wszystkie "recepty" na ustawienia w/g jakichś określonych danych możesz sobie odpuścić. To tak nie działa.humin pisze: silnik 1275, kompresja 9-1
wałek Minispares Evolution001
aparat elektronik 65D4
gażnik HIF44, igła BBW, sprężyna czerwona
obecnie ustawiłem na lampę 16st i pali bez problemu choć to jeszcze nie to
Jeżeli chodzi o gaźnikowe silniki seryjne 998 i 1275 najlepsza jest właśnie metoda na wstępie przytoczona przez Humina a wcześniej zalecana przez Calvera. Jest prosta, skuteczna i wymaga tylko podłączenia zewnętrznego precyzyjnie wyskalowanego obrotomierza dla bezpośredniego odczytu wskazań podczas regulacji kata wyprzedzenia zapłonu. Nie da się tego zrobić biegając w te i we wte do mało dokładnego obrotomierza fabrycznego zestawu miniSadam pisze:przy silnikach nie grzebniętych, zwłaszcza 1000ccm w ten sposób w zasadzie trafia się bezbłędnie
Czyli std. mg metro /gaźnikowy cooper. Nie mam graficznego wykresu dla iglicy BBW ale do tej głowicy i gaźnika HIF 44 zaczął bym od iglicy BFY i ewentualnie później próbował inne konfiguracje. Chyba, że dobór iglicy oparty jest na innym identycznym sprawdzonym setupie. W takim razie nie powinno być problemów z ustawieniem zapłonu korzystajac z tych poprzednich doświadczeń.humin pisze:głowica metro 36/29 - tylko delikatnie liźnięte wejścia kanałów i wyrównanie nierówności