Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.
Moderator: flapjck1
AleXander
Super użytkownik
Posty: 1632 Rejestracja: 04 lip 2006, 20:17
Posiadane auto:
Lokalizacja: W-wa
Post
autor: AleXander » 21 gru 2008, 04:42
mogłeś już zdjąć ten kolektor całkiem. I zatkaj sobie czymś wloty po nim w głowicy.
na przyczepie Mini nie ma silnika więc i kolektor pewnie jest zdjęty razem z wydechem...
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 21 gru 2008, 11:23
AleXander pisze: mogłeś już zdjąć ten kolektor całkiem. I zatkaj sobie czymś wloty po nim w głowicy.
na przyczepie Mini nie ma silnika więc i kolektor pewnie jest zdjęty razem z wydechem...
dokładnie - zdjęcia uszkodzeń są z kilku dni wcześniej
blachy pojechały, wózki plus silnik stoją w garażu
Wojtello
Wiarus
Posty: 539 Rejestracja: 04 sty 2005, 21:36
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków
Kontakt:
Post
autor: Wojtello » 21 gru 2008, 20:29
Ano sorry, bo to się te zdjęcia zawsze jakoś tak na odwrót ładują...
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 09 sty 2009, 18:28
mały update
blacharz ogarnia powoli sprawę, maty usunięte, ogniska korozji już znane
blachy przyszły - pozostaje działać
Załączniki
DSC03884.JPG (96.07 KiB) Przejrzano 1653 razy
DSC03881.JPG (97.62 KiB) Przejrzano 1653 razy
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 09 sty 2009, 18:33
ogólnie nie jest źle
korozja w ogóle nie spotkała się z tyłem auta, choć i przód wygląda dobrze
do wymiany tak jak zakładane: całe podszybie, dolne części progów strona lewa i prawa, połać drzwi lewych plus reperaturka dołu, wewnętrzne części progów, które ratują w zasadzie wymianę ćwiartek podłogi w miejscach największych wżerów
Załączniki
DSC03903.JPG (140.92 KiB) Przejrzano 1650 razy
DSC03901.JPG (143.35 KiB) Przejrzano 1650 razy
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 09 sty 2009, 18:37
dziś dojechały blachy - tnx Rogal
na uwagę zasługuje oryginalne podszybie
Załączniki
IMG_0005_1.jpg (70.14 KiB) Przejrzano 1649 razy
IMG_0004_1.jpg (73.3 KiB) Przejrzano 1648 razy
se7ven
Super użytkownik
Posty: 1532 Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn
Post
autor: se7ven » 09 sty 2009, 21:33
Sprowadź Rzeczoznawcę bo pole numerowe na podszybiu idzie na złom! Legalnie na podstawie ekspertyzy nabiją nowe numery. Szkoda ryzykować tzw. "przeszczepu".
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 10 sty 2009, 09:49
Jak widze szerokie progi to mi ciarki przechodż, zadzwoń Humin to ci wyjaśnie
adam-nl
Post
autor: adam-nl » 10 sty 2009, 10:59
w pełni zgadzam się z opinią kolegi; gdzieś mam zdjęcia, jak po roku wyglądały te szerokie progi od wewnątrz
po każdy deszczu i myciu miałem pół wiadra wody pod nogami. żadne wiercenie otworów, czy wycinanie nic nie da. być może przed wspawaniem należałoby je przeciąć wzdłużnie, dokładnie w połowie, ale nie jestem pewien.
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 11 sty 2009, 03:42
sprawa przekazana do blacharza dzięki za uwagi
na potrzeby remontu skleciłem sobie stolik hehe
beka beką ale teraz dopiero dość wygodnie można coś podłubać
Załączniki
IMG_0065_1.jpg (74.24 KiB) Przejrzano 1845 razy
monsterk
Super użytkownik
Posty: 2082 Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
Posiadane auto:
Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
Kontakt:
Post
autor: monsterk » 11 sty 2009, 10:31
tylko krzesła masz za niskie
Saint
Super użytkownik
Posty: 1227 Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:
Post
autor: Saint » 11 sty 2009, 11:08
Jakto za za niskie? Na drugim planie masz cały komplet z regulowaną wysokością
Zawodowy Szyderca
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 12 sty 2009, 22:45
no to tniemy
Załączniki
IMG_0006.JPG (78.24 KiB) Przejrzano 1783 razy
IMG_0007.JPG (103.54 KiB) Przejrzano 1783 razy
humin
Super użytkownik
Posty: 2321 Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk
Post
autor: humin » 12 sty 2009, 22:47
przymiarki progów
monster dzięki za rady - jak widziałem się z blacharzem potwierdził Twoje słowa jeszcze ich ode mnie nie słysząc
także zewnętrzny będzie cięty mniej więcej w połowie, może lekko niżej
Załączniki
IMG_0010.JPG (100.4 KiB) Przejrzano 1780 razy
IMG_0012.JPG (60.89 KiB) Przejrzano 1780 razy