Amortyzatory
Moderator: flapjck1
Re: Amortyzatory
Witam witam
Odkopuję temat bo przymierzam się do wymiany gruch i zastanawiam się nad wstawieniem tych poliuretanów i zestawu hi-low na przód i tył.
Pytanko do Sadama, Monsterka i innych, którzy korzystali z gruch od bikopura (tych drugiej generacji) - jak się spisują po dłuższym czasie użytkowania? Nie ma z nimi żadnych problemów?
Z góry dzięki za pomoc
Odkopuję temat bo przymierzam się do wymiany gruch i zastanawiam się nad wstawieniem tych poliuretanów i zestawu hi-low na przód i tył.
Pytanko do Sadama, Monsterka i innych, którzy korzystali z gruch od bikopura (tych drugiej generacji) - jak się spisują po dłuższym czasie użytkowania? Nie ma z nimi żadnych problemów?
Z góry dzięki za pomoc
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
Montowałem do jednego miniaka użytkownika klimimoto. Porozmawiaj z nim
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
a on nim jezdzi? bo ja mam walek dla niego i kask w transporcie do pl
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- wujazz22
- Swój Człowiek
- Posty: 239
- Rejestracja: 23 cze 2010, 11:38
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wawa/Muranow
Re: Amortyzatory
Seba zakładał do mojego miniaka dokładnie rok temu (może się wypowie co o nich sadzi ) na przód z hi-low-ami razem i jak do dziś to nie stuka i nie puka
Zrobiłem na nich jakieś 4000-5000km
Zrobiłem na nich jakieś 4000-5000km
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
parę par poszło do różnych aut, śmigają i nikt nie narzekał
jeden sygnał był, że gruszka strzeliła, miała być wymieniana na nową w (za free oczywiście), ale do tej pory do mnie nie wróciła, żeby wraz z producentem próbować ustalić przyczyny (prawdopodobnie wada materiału wykorzystanego w gruszce)
jedna para jeździ w rodzinie i jest to jedna z pierwszych, auto nie robi tysięcy kilometrów, ale po przeszło 1,5roku nie widać żeby miała stwarzać problem
jeden sygnał był, że gruszka strzeliła, miała być wymieniana na nową w (za free oczywiście), ale do tej pory do mnie nie wróciła, żeby wraz z producentem próbować ustalić przyczyny (prawdopodobnie wada materiału wykorzystanego w gruszce)
jedna para jeździ w rodzinie i jest to jedna z pierwszych, auto nie robi tysięcy kilometrów, ale po przeszło 1,5roku nie widać żeby miała stwarzać problem
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Amortyzatory
Excellent, dzięki wielkie
A powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa montażu tych poliuretanów? Nie ma różnicy pomiędzy nimi a standardowymi gruchami na hi-low'ach? Zastanawiam się czy mi to mechanik ogarnie
A powiedzcie mi jeszcze jak wygląda sprawa montażu tych poliuretanów? Nie ma różnicy pomiędzy nimi a standardowymi gruchami na hi-low'ach? Zastanawiam się czy mi to mechanik ogarnie
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Amortyzatory
mechanik ogarnie ale musi mieć ściągacz do tych z przodu
ja takowy ściągacz mam w garażu - samoróbka która jeszcze nie była sprawdzona
jakbyś był w potrzebie można sprawdzić i Ci ją pożyczę
ps. miniak zostaje w rodzinie?
ja takowy ściągacz mam w garażu - samoróbka która jeszcze nie była sprawdzona
jakbyś był w potrzebie można sprawdzić i Ci ją pożyczę
ps. miniak zostaje w rodzinie?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
przy hi-lowach może się uda bez ściągacza, a jak nie to ściągaczem jest pręt m14 (albo m16) nie pamiętam, parę solidnych podkładek i nakrętek i tuleja, żeby było wygodniej
w razie czego mechanika możesz zostawić z numerem telefonu do przyjaciela zostanie poinstruowany
w razie czego mechanika możesz zostawić z numerem telefonu do przyjaciela zostanie poinstruowany
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Amortyzatory
no dobrze, czyli te nowe gruchy podchodzą z hilo i mówicie, że robi to robotę. a jak mają się do tego sprężyny? co byście polecili? sprężyny w ogóle można założyć z przodu? jak wyglądają koszty konwersji na springi?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
sprężyny z hi-lowami podchodzą jak najbardziej i jest to moim zdaniem najwygodniejsze (najbardziej komfortowe) rozwiązanie zresztą już parę razy omawiane, nie wiem czy w tym temacie czy jakimś innym
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
a różnica w cenie to różnica w koszcie grucha do sprężyna tak na prawdę - 150zł na komplecie na oś
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: Amortyzatory
dzieki za odpowiedź, ale jakbyś mógł rozjaśnić trochę stosunek cenowy, bo nie za bardzo kumam
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Amortyzatory
koszt elastomerów 398zł
koszt sprężyn 550zł
ceny za parę, do sprężyn obligatoryjnie hi-lowy, ale to już masz
czyli różnica około 150zł
gruszki standard plasują się pomiędzy (Moultony - bo takie teraz dostaje)
koszt sprężyn 550zł
ceny za parę, do sprężyn obligatoryjnie hi-lowy, ale to już masz
czyli różnica około 150zł
gruszki standard plasują się pomiędzy (Moultony - bo takie teraz dostaje)
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Amortyzatory
Ja będę zakładał taki komplet ze sprężynami to powiem Ci co i jak Zresztą, przejedziesz się to sam ocenisz Pozdr.!
Re: Amortyzatory
Sadam pisze:koszt elastomerów 398zł
koszt sprężyn 550zł
ceny za parę, do sprężyn obligatoryjnie hi-lowy, ale to już masz
czyli różnica około 150zł
gruszki standard plasują się pomiędzy (Moultony - bo takie teraz dostaje)
Całkiem się już zakręciłem :/ do tych gruszek http://www.strongflex.vot.pl/index.php? ... 1&Itemid=1 trzeba montować hi-lowy czy nie?