Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
dawajcie znać chwile wcześnie to może akurat i mi się uda stawić:
+48 602 704 680
+48 602 704 680
nikt nie mówił że będzie łatwo
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Oczywiście
Jeśli uda się umówić i znajomi się zgodzą, to bd dzwonił
Jeśli uda się umówić i znajomi się zgodzą, to bd dzwonił
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Sorry, ale w ten weekend nie da rady. Do znajomych przyjeżdża rodzina i nie będzie możliwości pracować w garażu. Ale być może uda się w następny weekend. Jak bd coś wiedział to na pewno napiszę.
PS Za namową sidiego, chyba zarejestruję autko na zabytek. Co o tym myślicie?
PS Za namową sidiego, chyba zarejestruję autko na zabytek. Co o tym myślicie?
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
kto tu kogo do czego namawiał
nic takiego nie było - pytałeś jak sobie poradziłem więc napisałem że pikuś
nic takiego nie było - pytałeś jak sobie poradziłem więc napisałem że pikuś
nikt nie mówił że będzie łatwo
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Źle się wyraziłem. Czytając Twoje wiadomości sam doszedłem do tego wniosku. Sorry, źle sformułowałem posta
- piekarz
- Swój Człowiek
- Posty: 238
- Rejestracja: 21 paź 2008, 17:08
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Jak dla mnie to bez sensu. Pomyśl o tym ile będziesz musiał się nastarać jak będziesz chciał pojechać np. na IMMa... A korzyści chyba niewielkie z tego tytułu. W ogóle mało kto ma chyba miniaczka na żółtych(?).
-
- Swój Człowiek
- Posty: 319
- Rejestracja: 19 wrz 2007, 22:07
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: ...Szczecin...
- Kontakt:
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
nie ma takiej tragedii - tydzień temu byłem u p.Konserwatora i na UE nie potrzeba żadnych zaświadczeń,
chyba że IMM będzie odbywał się na Ukrainie to wtedy masz problem,
trzeba się zgłosić do p.Konserwatora i od ręki dostaniesz dokumenty na wyjazd.
ja akurat nie miałem wyjścia bo autko bez pełnych dokumentów ale gdy masz namieszane w papierach i jeszcze będziesz odchudzał Mini na B1 to nie do końca wiem czy przejdzie.
W 3m jest jeszcze Mini Clubman z UK na żółtych, a pojazdów w Pomorskim jest już ponad 450 szt. więc może ktoś z poza forum chowa jakieś cudeńka w garażu
chyba że IMM będzie odbywał się na Ukrainie to wtedy masz problem,
trzeba się zgłosić do p.Konserwatora i od ręki dostaniesz dokumenty na wyjazd.
ja akurat nie miałem wyjścia bo autko bez pełnych dokumentów ale gdy masz namieszane w papierach i jeszcze będziesz odchudzał Mini na B1 to nie do końca wiem czy przejdzie.
W 3m jest jeszcze Mini Clubman z UK na żółtych, a pojazdów w Pomorskim jest już ponad 450 szt. więc może ktoś z poza forum chowa jakieś cudeńka w garażu
nikt nie mówił że będzie łatwo
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
sidi pisze:nie ma takiej tragedii - tydzień temu byłem u p.Konserwatora i na UE nie potrzeba żadnych zaświadczeń,
chyba że IMM będzie odbywał się na Ukrainie to wtedy masz problem,
trzeba się zgłosić do p.Konserwatora i od ręki dostaniesz dokumenty na wyjazd.
ja akurat nie miałem wyjścia bo autko bez pełnych dokumentów ale gdy masz namieszane w papierach i jeszcze będziesz odchudzał Mini na B1 to nie do końca wiem czy przejdzie.
W 3m jest jeszcze Mini Clubman z UK na żółtych, a pojazdów w Pomorskim jest już ponad 450 szt. więc może ktoś z poza forum chowa jakieś cudeńka w garażu
Szwajcaria jest poza UE choć niby w schengen, więc nie wiem jak to się ma jedno do drugiego
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Chyba faktycznie zarejestruje go na zwykłe blachy. Tak jak sidi mówił, mam zamieszane w dokumentach i nie wiem czy przejdzie
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Od dziś Mini nareszcie jest już w domu
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Witam po dłuższej przerwie!
Mam prośbę: czy mógłby ktoś pomóc w rozszyfrowaniu numeru silnika, bo chociaż znalazłem schemat na minimania.com , nie ogarniam za bardzo tego. Muszę kupić kondensator i przerywacz do Miniaka, a jako że na englishcars.pl są dwa typy, nie wiem który wybrać.
Numery silnika to:
99H353E-H61209
Mam prośbę: czy mógłby ktoś pomóc w rozszyfrowaniu numeru silnika, bo chociaż znalazłem schemat na minimania.com , nie ogarniam za bardzo tego. Muszę kupić kondensator i przerywacz do Miniaka, a jako że na englishcars.pl są dwa typy, nie wiem który wybrać.
Numery silnika to:
99H353E-H61209
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Zobacz jaki masz typ aparatu zapłonowego - Lucas 45d czy 25d. Numery silnika nie są wiążące.
- mikiV8
- Wiarus
- Posty: 548
- Rejestracja: 13 wrz 2010, 20:46
- Posiadane auto: Mini Morris 1973 998cc - w trakcie remontu
- Lokalizacja: Gdańsk/Bielkówko
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
OK. A który aparat zapłonowy pasuje do którego przerywacza i kondensatora?
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Identyfikacja mini - Pomocy!!!
Sprawa nie jest skomplikowana. Jezeli chodzi o kondensator to jest identyczny w typach aparatów 45D i 59D. Różne są przerywacze. Jest tzw red point czyli ze ślizgaczem koloru czerwonego i blue point ze ślizgaczem koloru niebieskiego. Najprościej zobaczyć jaki kolor jest w aparacie i kupić taki sam.
Różnica między aparatem 45D i przerywaczem red point a aparatem 59D i przerywaczem blue point polega na tym że ten drugi ma dodatkowy element z wycięciem które "wchodzi" na wystajacy z pod płytki aparatu cienki bolec. Bolec ten połączony z podcisnieniowym regulatorem powoduje przesuwanie się styków po sobie co z kolei powoduje częściowe ich samooczyszczanie.
Najprawdopodobniej na silniku omawianego auta jest jeden z tych dwu typów aparatów.
Różnica między aparatem 45D i przerywaczem red point a aparatem 59D i przerywaczem blue point polega na tym że ten drugi ma dodatkowy element z wycięciem które "wchodzi" na wystajacy z pod płytki aparatu cienki bolec. Bolec ten połączony z podcisnieniowym regulatorem powoduje przesuwanie się styków po sobie co z kolei powoduje częściowe ich samooczyszczanie.
Najprawdopodobniej na silniku omawianego auta jest jeden z tych dwu typów aparatów.