Gibki Cooper 91r " MAŁY "
Moderator: flapjck1
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2563
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
ile mógł zyskać? klatki niet, silnik wcale nie musi być cięższy a jedyne co przybyło to trochę wzmocnień ramy i zawias inny...
to powiedzmy tyle co wieźć pasażera, nie powinno aż tak wpływać na hamowanie
odpowietrzyć nie zaszkodzi solidnie, pompę sprawdzić przy okazji bo ostatnio jest na nie sezon (3 sztuki w ciągu miesiąca dziubałem
jak masz rozwiązane kwestie połączenia serwa z kolektorem?
to powiedzmy tyle co wieźć pasażera, nie powinno aż tak wpływać na hamowanie
odpowietrzyć nie zaszkodzi solidnie, pompę sprawdzić przy okazji bo ostatnio jest na nie sezon (3 sztuki w ciągu miesiąca dziubałem
jak masz rozwiązane kwestie połączenia serwa z kolektorem?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Sadam pisze:jak masz rozwiązane kwestie połączenia serwa z kolektorem?
w miejsce gdzie wychodziło z wtrysku dałem przewód od pompy + zaworek zwrotny z hondy. Twardy pedał jak cholera ... to musi być serwo ...
Jak je sprawdzić tak na aucie ? nic nie cieknie , może os stania się posypało ...20 lat ma
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
A ja chciałem napisać, że jakość wykonania podoba mi się do tego stopnia, ze przebrnąłem przez każdą stronę tematu. Warto było
Nie pasuje mi tylko wybór silnika. Czy nie dałoby się wsadzić roverowego 1,4 czy 1,6?
Gorszy chyba nie jest.
Tak czy siak wielkie GRATULACJE.
Nie pasuje mi tylko wybór silnika. Czy nie dałoby się wsadzić roverowego 1,4 czy 1,6?
Gorszy chyba nie jest.
Tak czy siak wielkie GRATULACJE.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
jarek pisze:A ja chciałem napisać, że jakość wykonania podoba mi się do tego stopnia, ze przebrnąłem przez każdą stronę tematu. Warto było
Nie pasuje mi tylko wybór silnika. Czy nie dałoby się wsadzić roverowego 1,4 czy 1,6?
Gorszy chyba nie jest.
Tak czy siak wielkie GRATULACJE.
Dzięki. Da się wsadzić wszystko ... akurat trafił mi się ten , skrzynia po prawej więc nie koliduje z serwem ,częsci dostępne za grosze, popularny i oszczędny, mocy mi wystarcza ... czego więcej ? a honda to honda ...
A co do roverowskiego 1,4 i 1,6 mają kolektory ssące większe i raczej trzeba wycinać ściankę grodziową a tego nie chciałem robić.
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2011, 12:05 przez Gibki Staruszek, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
"znajdz go" ... fotka spod pracy
- Załączniki
-
- minimini.JPG (247.44 KiB) Przejrzano 2156 razy
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
a może zaworek jest winny?
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Sadam pisze:a może zaworek jest winny?
dmuchałem ... idzie w jedną stronę , założyłem tak,ze idzie od kolektora do serwa. Bez tego przewodu serwo nie działa ? Zdejmę go i zobaczę czy będzie inaczej.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
gibki a moze ten zaworek wsadziles odwrotnie?
powinno byc drozne "od serwa"
powinno byc drozne "od serwa"
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
kolektor powinien być w stanie ciągnąć powietrze z serwa... także jeśli zawór na odwrót masz to kolektor ciągnie zaślepioną gałąź tylko
łatwo sprawdzić - wyjmij końcówkę w serwa i zobacz czy coś się z silnikiem dzieje, jak nie to znaczy, że nie jest drożny przewód
łatwo sprawdzić - wyjmij końcówkę w serwa i zobacz czy coś się z silnikiem dzieje, jak nie to znaczy, że nie jest drożny przewód
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
no to mam odwrotnie ...
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
no to znalazłeś hamulce
flap - punkt dla nas znów znaleźliśmy bubla w czorcie
flap - punkt dla nas znów znaleźliśmy bubla w czorcie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Jeżeli po "odwróceniu" zaworu działanie hamulców będzie OK, to raczej nie bierz pod uwagę zamiany na zaciski metro. W praktyce (moim zdaniem) skuteczność dwutłokowych seryjnych zacisków z serwem jest lepsza od czterotłokowych z metro. Przeróbka taka ma tylko sens (do tego problematyczny w realizacji) przy przejściu na 10 calowe koła.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
jest o.k. serwo działa (skreślam z listy ), jeszcze raz odpowietrzę układ bo kiedyś było lepiej , pamiętam,ze byłem mile zaskoczony ich działaniem.
o zaciskach metro pomyślę jeśli skuszę się na 10'' . To chyba najlepszy rozmiar na nasze dziurawe drogi.
o zaciskach metro pomyślę jeśli skuszę się na 10'' . To chyba najlepszy rozmiar na nasze dziurawe drogi.
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: Gibki Cooper 91r " CZORT "
Sadam pisze:no to znalazłeś hamulce
flap - punkt dla nas znów znaleźliśmy bubla w czorcie
czego wymagacie od starca !?