APMC 2009

Amatorski Puchar Mini Classic oraz inne imprezy sportowe z udziałem Mini i MINI

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
LUPER
Zarząd
Zarząd
Posty: 584
Rejestracja: 12 sty 2005, 20:52
Posiadane auto: mini i MINI
Lokalizacja: Kraków

Re: APMC 2009

Post autor: LUPER »

czestermo pisze:juz rozmawialiśmy o tym żeby w trakcie sezonu zmian nie wprowadzać
trudno"!!!


to też Mikołaj rozmawiamy przed sezonem a nie w trakcie
Mini Cooper 1,3 93r - czerwony
Mini Cooper 1,3 90r - granatowy
Mini Clubman estate 1,3 81r - srebrny
MIni Clubman cooper 1,6D 10r - hot chocolate
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: APMC 2009

Post autor: Konrad K_2 »

poza Minisuki nie widziałem zednego swapa na pucharze wiec po co kombinowac z powodu 2 samochodów których moc po swapie i tak jest mniejsza niz ardena....
zawieszenie hamulce i buda to tez mini .
czarek

Re: APMC 2009

Post autor: czarek »

Słuchajcie moje auto to nie jakiś potwór , ma tylko 100 KM z 1380 czyli jest wariacją ORYGINALNEGO silnika 1300 a nie pomidor z zeswapowanym jakimś Kundlem (proszę bez obrazy) poprostu takie mam preferencje.Ale to rzecz gustu.
A co powiecie i jak waszym zdaniem klasyfikować wozy które mają po 80 KM z wariacji na temat 1000?
czyli moje 1380 też wędruje do klasy maxi. Wpadam tym samym w owocowo warzywne towarzystwo???
czarek

Re: APMC 2009

Post autor: czarek »

A może zrobić klasę OPEN albo OUTLAW tak jak w 1/4 chętnie zbudowałbym takiego potwora, w sumie za dużo mniejszą kaskę niż dłubanie w oryginalnych klimatach.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: APMC 2009

Post autor: flapjck1 »

co to za dyskryminacja z ta szachownica?
stanowczo sie nie zgadzam na takie posuniecia!


:lol:
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
czarek

Re: APMC 2009

Post autor: czarek »

Poprostu nastał taki czas kiedy miniaki zaczeły być "dofinansowywane" a to dopinguje innych do modyfikacji tymsamym podnosi sie jakośc i prestiż imprez.
Uważam że klasa pomidor to dobry pomysł ale jeśli ktoś mnie tam umieści to ja nie biorę udziału dziękuję.
Mam 1300 i inni mają takie same możliwości na upgrade.
A tak poza tym to liczy się "łącznik pomiędzy pedałami a kierownicą", najlepszym przeykładem jest Michał Knyziak w cokolwiek nie wsiądzie i tak pojedzie albo chociażby Maciek Zientarski który swego czasu też nieźle wymiatał w mini.
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: APMC 2009

Post autor: flapjck1 »

spoko czarek

twoje mini to nadal prawdziwe 1275 :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
czarek

Re: APMC 2009

Post autor: czarek »

A jeszcz eważna sprawa gaźnik kontra wtrysk???
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: APMC 2009

Post autor: Sadam »

czarek pisze:A jeszcz eważna sprawa gaźnik kontra wtrysk???

bez przesady, wiadomo, że wyeliminować by trzeba gaźniki, bo są lepsze :mrgreen:

wtedy by już prawie nikt nie jeździł
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
czarek

Re: APMC 2009

Post autor: czarek »

Ale mimo wszystko....Co zrobić w takim razie z moim wozem gdzie mam latać w jakiej klasie?
A może według mocy a nie pojemności?
Awatar użytkownika
Beny
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2373
Rejestracja: 08 maja 2005, 20:57
Posiadane auto: Mini '76 1300, mini van, mini kombi
Lokalizacja: Kraków

Re: APMC 2009

Post autor: Beny »

mnie po prostu bardziej bawi rozwój w kierunku jaki wybrał czarek, niż wstawianie pomidora ... a może po prostu nazwijmy klasę maxi klasą pomidor :lol: :lol: :lol:
Mini Countryman Cooper S ALL4 R60 2011
Fiat X1/9 1974, 1300 - w trakcie remontu
Opel Manta B 1979
czarek

Re: APMC 2009

Post autor: czarek »

Właśnie BENY to dobry pomysł nieoficjalnie już ta nazwa funkcjonuje!!!
Ale jednak co ze mną jakie macie propozycje.

Beny sam wiesz że gdyby chodziło o MOOOOOOCCCCCC!!!!!! to mamy zły kierunek trzebaby posprzedawać te psujące sie angielskie badziewie i kupić jakieś władające Mocą Hondy Type RRRRRR. WWWWrrrruuummmm

Chociaż taki mini w Z CARs cały z "węglą" lekki jak sukinsyn i z motorem dwa razy R1 na sprężarkach THOPMSONa mniam ale to już mega czerwony pomidor o japoński rodowodzie.
NEIN DANKE
Awatar użytkownika
Konrad K_2
Maniak
Maniak
Posty: 2563
Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kielce
Kontakt:

Re: APMC 2009

Post autor: Konrad K_2 »

czarek pisze:Słuchajcie moje auto to nie jakiś potwór , ma tylko 100 KM z 1380 czyli jest wariacją ORYGINALNEGO silnika 1300 a nie pomidor z zeswapowanym jakimś Kundlem (proszę bez obrazy) poprostu takie mam preferencje.Ale to rzecz gustu.
A co powiecie i jak waszym zdaniem klasyfikować wozy które mają po 80 KM z wariacji na temat 1000?
czyli moje 1380 też wędruje do klasy maxi. Wpadam tym samym w owocowo warzywne towarzystwo???

żle mnie zrozumiałes - mój pomidor ma taką samą pojemność i bardzo podobną moc - mielismy poprostu inne podejscie do tematu (na twoje podejscie mnie nie stac :-) )

Chyba troszeczke za powaznie zaczeliscie podchodzic do tego całego pucharu.

Dla mnie to ma byc zabawa i moge być nawet w klasie pomidor byle by scigac sie z miniakami bo wkoncy mam mini po przeróbkach takich czy innych .
bartek

Re: APMC 2009

Post autor: bartek »

pewnie znowu dostane ostrzezenie ale co tam szalec to szalec... :razz:
czarek przyjezdza na eliminacje pokazuje dowód rej i startuje w klasie 1.3.
mozna powolac komisje sprawdzajacą orginalosc podzespołów czyli pomidory inna klasa.
Czarek moze nie opisywac stoich modyfikacji ale kto na tym straci?
nie on tylko my wszyscy.
ja mam chyba najsilniejsza litrówke to ide do 1.3?
nie wiem ale dla mnie mini czarka to geneza usportowionego mini.
czy renautl gordini to nie renaut?
czy bmw alpina to nie bmw?
nikomu nikt nie broni ulepszania swojego ORGINALNEGO silnika.
z 1.3 mozna wyciągnąc 130-140 koni bez turbiny czyli czarek tak czy inaczej nas oszczedza :razz:
Awatar użytkownika
czestermo
Zarząd
Zarząd
Posty: 1393
Rejestracja: 29 sty 2005, 12:06
Posiadane auto:
Lokalizacja: Kraków

Re: APMC 2009

Post autor: czestermo »

nie wiem po co cala gadka w regulaminie APMC jest napisane ze ważny jest miniakowski blok silnika a reszta to co koto chce
blok jest 1,0 i 1,3 i takie są klasy

i tak czarek jest w klasie 1,3
bartek w klasie 1,0
kondrad k_2 w maxi

można rozmawiać jak zmienimy klasy np. na "mocowe" do 50, do 80, do 100 i w góre

ps. zientarski może i szybki w mini był, ale z nami się nie ścigał ;-) (może kiedyś do nas wpadnie to mu pokarzemy gdzie raki zimują heh)
Ostatnio zmieniony 20 lut 2009, 10:18 przez czestermo, łącznie zmieniany 1 raz.
sądu nie ma... ale wyrok wydany na wieczność, z ogólnego też mnie wyrzucą;-)
ODPOWIEDZ