impreza z założenia miała być komercyjna .
BMW od samego początku podwiesiła się pod legendarną markę i jedzie na tym do końca
korzystając z każdego powodu do promowania swoich wozów i pozyskania potencjalnych klientów,
jest to dla mnie zrozumiałe w końcu nkupili sobie znaczek i prawo do wykorzystywania go ... wszyscy chyba zgodzą się że jedno mini z drugim ma niewiele wspólnego.
50 urodziny marki mini i może 10 urodziny new MINI ???
w sumie nie ma to znaczenia jest to impreza dla ludzi a nie dla samochodów
wielu właścicieli nowego mini chciało by mieć klasyka,
ale potrzebują auto które można używać przez cały rok.
z klasykami wiadomo jak jest - zima jest dla nich największą trucizną
przepaść o której mowa to sztucznie wykreowana granica
Mi jest wszystko jedno czym przyjedzie fajny gość czy też fajna Pani
klasyczne mini, new MINI czy autobus...
często właściciele klasyków zamykają się przed nowymi,
tak samo bywa z właścicielami nówek....nie ma na to reguły
wszystko zależy od człowieka a nie od samochodu....
szkoda że, BMW nie zangazowała swojego kapitału w Maju jak robiliśmy zlot majowy
wspólnie mogliśmy zrobić coś naprawdę wielkiego tym bardziej że fabuła imprezy również miała miejsce z udziałem nowych MINI.
Skorzystali by wszyscy a new MINI w szczególności