MC56 inspekcjia hamulców
MC56 inspekcjia hamulców
witam
ktoś może się orientuje jak w MC56 wykonać kasowanie inspekcji hamulców po wymianie klocków?
mirek
ktoś może się orientuje jak w MC56 wykonać kasowanie inspekcji hamulców po wymianie klocków?
mirek
Re: MC56 inspekcjia hamulców
witaj
nie dokładnie się wyraziłem, znalazłem już filmik jak to zrobić, zrobiłem dokładnie tak samo ale inspekcja przesunęła mi się tylko o 1500 km (trochę mało) i z stąd moje pytanie o to jak to zrobić, czy jest jeszcze na to jakiś knif
nie dokładnie się wyraziłem, znalazłem już filmik jak to zrobić, zrobiłem dokładnie tak samo ale inspekcja przesunęła mi się tylko o 1500 km (trochę mało) i z stąd moje pytanie o to jak to zrobić, czy jest jeszcze na to jakiś knif
Re: MC56 inspekcjia hamulców
tak wymieniłem klocki i czujniki
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 680
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: MC56 inspekcjia hamulców
No to dziwna akcja
Sam wymieniałeś czy ktoś Ci wymieniał bo może powiedział że czujnik wymienił a tego nie zrobil 


R56 239km 342nm
- bob.dsk
- Wiarus
- Posty: 680
- Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
- Posiadane auto: A45 AMG
- Lokalizacja: Gdynia/Toruń
Re: MC56 inspekcjia hamulców
Aha i sprawdz czy dobrze kasujesz bo oddzielnie masz tył i przód 

R56 239km 342nm
Re: MC56 inspekcjia hamulców
robione w zakładzie kolegi nie ma opcji żeby nie wymienili czujników ale zdroworozsądkowo czujnik ma niewiele wspólnego, przecież on podaje tylko 2 stany: zwarcie i rozwarcie a nie wartości grubości klocka. sam nie wiem co to za akcja, będę drążył temat dalej:)
Re: MC56 inspekcjia hamulców
wszystko ok robione, osobno przód i osobno tył, nawet nie ma innej opcji:)
Re: MC56 inspekcjia hamulców
kosmos, po kilku uruchomieniach samochodu ustawiły się poprawnie obie inspekcję hamulców:)
Re: MC56 inspekcjia hamulców
Co kraj to obyczaj, ja bede kasowal w poniedzialek bo wymiana klockow bo zjadlo juz tyl 
Ciekawe czy odrazu sie zresetuja...

Ciekawe czy odrazu sie zresetuja...
Re: MC56 inspekcjia hamulców
Ja po wymianie klockow przod i tyl dzisiaj przed chwila kasowalem od reki inspekcje.
Tylne klocki poszly do czujnika przod polowe klocka ale wymienilem wszystkie wraz z czujnikami nowymi.
Na poczatku zrobilem Service Indicator Procedure czyli wkladamy kluczyc do slotu naciskamy start po czym przytrzymujemy 2 guziki jednoczesnie od zmiany natezenia podswietlania oraz kasowania licznika dziennego i trzymamy az sie wszystko nie zzeruje czyli wskaznik obrotomierza musi dojsc od 0 do konca i wrocic i ma wszystko wrocic do normy.
Nastepnie wchodzimy w info service ustawiamy na tym co nas interesuje czyli Oli, brake pad rear lub front itp ja kasowalem wszystko czyli inspecke olejowa bo olej tez zmienialem, i przednie klocki oraz tylne zeby. Wszystko to tak naprawde robilem tylko, zeby nic mi nie pipczylo ze za tyle trzeba zmienic bo te wskazania sa patykiem pisane i nic sie nie maja do rzeczywistosci bo przy agresywnej jezdzie po 20ty mozna spokojnie zajechac klocki i tarcze.
Po tym zabiegu olej wskoczyl na wartos 44 tys km, klocki przednie na 44tys a tylne na 50tys. Kasowalem takrze inspekcje plyny hamulcowego gdyz zmienilem na Ferodo DOT 5.1. Warto zmieniac plyn przy kazdej zmianie klockow gdyz jest on higroskopijny i pochlania wilgoc, im wiecej wilgoci tym gorsze jego wlasciwosci.
Jesli masz DOT 4 warto doplacic do DOT 5.1 i zmienic
Tylne klocki poszly do czujnika przod polowe klocka ale wymienilem wszystkie wraz z czujnikami nowymi.
Na poczatku zrobilem Service Indicator Procedure czyli wkladamy kluczyc do slotu naciskamy start po czym przytrzymujemy 2 guziki jednoczesnie od zmiany natezenia podswietlania oraz kasowania licznika dziennego i trzymamy az sie wszystko nie zzeruje czyli wskaznik obrotomierza musi dojsc od 0 do konca i wrocic i ma wszystko wrocic do normy.
Nastepnie wchodzimy w info service ustawiamy na tym co nas interesuje czyli Oli, brake pad rear lub front itp ja kasowalem wszystko czyli inspecke olejowa bo olej tez zmienialem, i przednie klocki oraz tylne zeby. Wszystko to tak naprawde robilem tylko, zeby nic mi nie pipczylo ze za tyle trzeba zmienic bo te wskazania sa patykiem pisane i nic sie nie maja do rzeczywistosci bo przy agresywnej jezdzie po 20ty mozna spokojnie zajechac klocki i tarcze.
Po tym zabiegu olej wskoczyl na wartos 44 tys km, klocki przednie na 44tys a tylne na 50tys. Kasowalem takrze inspekcje plyny hamulcowego gdyz zmienilem na Ferodo DOT 5.1. Warto zmieniac plyn przy kazdej zmianie klockow gdyz jest on higroskopijny i pochlania wilgoc, im wiecej wilgoci tym gorsze jego wlasciwosci.
Jesli masz DOT 4 warto doplacic do DOT 5.1 i zmienic