Polerka i lakierowanie , R53 2003

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 204
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Polerka i lakierowanie , R53 2003

Post autor: B!G LAM3 »

Witam. Przyszedł czas i wreszcie zamierzam zabrać się za odnowę lakieru w moim miniaku. Polerka na całości by pozbyć się rys na lakierze. Druga sprawa, to zderzak tylny pewnie do polakierowania w całości musi pójść no i legendarnie rdzewiejące drzwi na progach (więc też całe trzeba będzie na nowo pokryć powłoką po zabezpieczeniu). Otóż moje pytanie brzmi: bawić się w serwisy typu AutoSpa czy od razu walić do lakiernika? W autospa spolerują i uzupełnią drobne ubytki lakieru ale nie wime co z całymi elementami wymagającymi lakierowania. Any thoughts? I gdyby ktoś miał lakierników itp. do polecenia w Krakowie to byłbym więcej niż wdzięczny. Pozdrówko!
adrianoscyganos

Re: Polerka i lakierowanie , R53 2003

Post autor: adrianoscyganos »

AutoSpa to detalling i naprawy typu smart repair. Nie mają w swojej ofercie usuwania rdzy.
Auto do lakiernika od razu, naprawi drzwi, zderzak i przy okazji przepoleruje cały samochód. Po polerowaniu zabezpiecz go sobie sam dobrym woskiem i będzie okej ;)
Warsztat na jesionowej jest dobry. Ogólnie w Krakowie jest to chyba jedyny dobry serwis :)
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 204
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Polerka i lakierowanie , R53 2003

Post autor: B!G LAM3 »

No to chyba masz rację:) . Żeby mi tylko nie rzucili hasła 2 tys za całość :D. Inna sprawa to, już tak przy okazji zapytam. Pay vinylowe(naklejki) na maskę będzie trzeba nowe dorwać. Jakiś sklep znasz? Zastanawiam się czy zostawić pasy po bokach czy puścić dwa przez środek
adrianoscyganos

Re: Polerka i lakierowanie , R53 2003

Post autor: adrianoscyganos »

Lakierowanie jednego elementu to ok 350zł więc za zderzak plus drzwi mogą sobie krzyknąć 1200zł jak nic. Za polerke trzeba liczyć 200-300zł w zależności od warsztatu.

Pasy przy polerowaniu zostają nieruszone, chyba, że Ty masz swoje zniszczone i chcesz nowe :) Wtedy można szukać oryginalnych albo zadzwonić gdzieś gdzie mają ploterke i zamówić do wycięcia z folii takiej, jakiej chcesz. Koszt będzie znikomy :)

Pasy po środku auta to ciekawa opcja, sam taką posiadam, zobacz jak to wygląda u mnie. Kolor Pure Silver i pasy w czarnym macie :)
Obrazek
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 204
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Polerka i lakierowanie , R53 2003

Post autor: B!G LAM3 »

No z pasami będę mieć dylemat :D . Jeszcze tyle rzeczy do zrobienia... Mniejsze koło pasowe od kompresora leży już rok i czeka. Ostatnio zauważyłem, że prawy tłumik się posypał i za rok mu dziura pewnie wypadnie(co dziwne lewy jest praktycznie w idealnym stanie), więc to dobry pretekst by zrobić "one ball" mod :) ...
Dzięki za info!
ODPOWIEDZ