Cześć,
Pierwszy raz pisze w tym dziale więc witam
Moją największą pasją w życiu są rajdy samochodowe. Zawodowo zajmowałem się początkowo zwykłą mechaniką, potem zwykłą plus mechanika samochodów rajdowych. Zupełnie przypadkowo parę lat wstecz zajęliśmy się naprawą new MINI. Z racji mojej pasji (posiadam Renault Clio Sport gr. N http://www.youtube.com/watch?v=oY4cVWX1Zq8) oraz zawodowego związania z MINI chciałem mieć jakieś rajdowe MINI. Niestety koszty new MINI (homologowane tylko w WRC i WRC 2 - od 150000 euro do nieskończoność euro) skutecznie uniemożliwiają mi realizację marzeń w związku z czym chciałbym zbudować stare, prawdziwe MINI (nie tyle żeby startować, a bardziej tyle by posiadać). Niestety problem polega na tym, że nic nie wiem o starym MINI. Proszę o podpowiedź jakiej bazy szukać (stan obojętny bo wyremontujemy sami) oraz o wszelkie info apropos rajdowych MINI,
Czy ktoś z Was posiada skan homologacji FIA MINI?
Z góry dzięki za info
Rajdowy MINI Cooper S
Moderator: flapjck1
- Kuner
- Swój Człowiek
- Posty: 355
- Rejestracja: 22 mar 2010, 15:09
- Posiadane auto: R56, R50, BMW Rally, Chrysler
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Rajdowy MINI Cooper S
http://www.swiatMINI.pl
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
Niezależny serwis samochodów MINI
Serwis, modyfikacje, części do Twojego MINI.
tel. 665 885 775; 690 094 000
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Rajdowy MINI Cooper S
jest taka grupa, taboss team, tam jest piotrek soja ktory ma miniaka zrobionego do H-grupy, zagadaj z nim, mysle ze ci pomoze na wstepie
generalnie z klasykiem tez nie jest latwo ( czytaj: tanio ) w tej materii ale rzeczywiscie chyba mniejsze kwoty niz 150 k oiro
jesli sie nie ogranicza czlowiek homka to jednak znacznie latwiej zbudowac auto do scigania, zreszta tak jest z kazdym autem w sumie
generalnie z klasykiem tez nie jest latwo ( czytaj: tanio ) w tej materii ale rzeczywiscie chyba mniejsze kwoty niz 150 k oiro
jesli sie nie ogranicza czlowiek homka to jednak znacznie latwiej zbudowac auto do scigania, zreszta tak jest z kazdym autem w sumie
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Rajdowy MINI Cooper S
Zawsze możesz sobie zrobić fajną replikę Coopera S z lat 60' (ja mniej więcej taką robię). Grzebniesz silnik 1275 (chyba najlepiej taki), zrobisz fajne hamulce, zawieszenie i wyjdzie Ci w sumie coś koło 60 tys. Pozdr.!
Re: Rajdowy MINI Cooper S
Witam.
Oryginalnych S mk. 1/2 w kraju nie ma, nie było, i nie będzie. To co jest na ebayu to nędzne podroby.
A oryginały po restauracji zaczynają się od 20 tyś. Funt.
Cooper mk. 1/2 998 c.c w kraju można policzyć na jednej ręce i żaden nie jest na sprzedaż. A wykonanie repliki zaczyna się od 50 tyś. Naszych polskich złotych. Czyli daruj sobie... lub płac i płacz.
Oryginalnych S mk. 1/2 w kraju nie ma, nie było, i nie będzie. To co jest na ebayu to nędzne podroby.
A oryginały po restauracji zaczynają się od 20 tyś. Funt.
Cooper mk. 1/2 998 c.c w kraju można policzyć na jednej ręce i żaden nie jest na sprzedaż. A wykonanie repliki zaczyna się od 50 tyś. Naszych polskich złotych. Czyli daruj sobie... lub płac i płacz.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Rajdowy MINI Cooper S
ee nie jest tak zle
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Rajdowy MINI Cooper S
No ja po odbudowie też przez jakiś czas swojego nie będę sprzedawał bo po pierwsze nikt w Polsce tyle nie zapłaci ile bym chciał, a po drugie chcę parę lat polatać bo takiego egzemplarza nigdzie nie kupię . Pozdr.!hillman pisze:Witam.
Oryginalnych S mk. 1/2 w kraju nie ma, nie było, i nie będzie. To co jest na ebayu to nędzne podroby.
A oryginały po restauracji zaczynają się od 20 tyś. Funt.
Cooper mk. 1/2 998 c.c w kraju można policzyć na jednej ręce i żaden nie jest na sprzedaż. A wykonanie repliki zaczyna się od 50 tyś. Naszych polskich złotych. Czyli daruj sobie... lub płac i płacz.