Bremen Classic Motorshow
Moderator: flapjck1
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Bremen Classic Motorshow
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- dahoovka
- Swój Człowiek
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 wrz 2010, 12:37
- Posiadane auto: rover mini 1990
- Lokalizacja: NDM
Re: Bremen Classic Motorshow
Możesz mnie zabrać
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Bremen Classic Motorshow
Pojechałbym ale kończę urlop akurat jak sie zacznie impreza
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Bremen Classic Motorshow
W sobotę pod ogonem, o 9. Może być??dahoovka pisze:Możesz mnie zabrać
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- dahoovka
- Swój Człowiek
- Posty: 400
- Rejestracja: 06 wrz 2010, 12:37
- Posiadane auto: rover mini 1990
- Lokalizacja: NDM
Re: Bremen Classic Motorshow
Źe gdzie? Bo nie wiem, czy ze mnie szydzisz i czy mam walnąć fochaWitek pisze:W sobotę pod ogonem, o 9. Może być??
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Bremen Classic Motorshow
O ten ogon chodzi
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Bremen Classic Motorshow
No i Marta nie pojawiła się pod ogonem
Po raz pierwszy byłem na tego typu targach, więc nie mam porównania... Jak dla mnie za tłoczno. Może to specyfika rynku, ale tłumy były przeogromne. Do niektórych aut ciężko było się dostać. Niektóre (jak Bentley 4 1/2 litra) były całkowicie zignorowane.
Chyba oczywista sprawa, że większość auto stanowiły maszyny niemieckie. Porsche i Mercedesów było tyle, że szkoda gadać. Byłą też część klubowa, ale też jakoś dziwnie taka działalność w hali się prezentuje.
Mini było... ale ponieważ były to jakieś twory to nawet nie robiłem zdjęć. Stanowisko 500, które było obok, było o wiele ciekawsze.
Bardzo sporą część stanowił bazar części... ale jak już wspomniałem głównie do marek niemieckich. Niestety na podpytywanie się o specyficzne części bardzo często słyszałem, abym sobie poszukał
Jak dla mnie najciekawszy był Aston Martin "obdarty" z blach. Można było sobie pooglądać jak jest on skonstruowany.
Na pochwałę zasługuje organizacja z parkingiem i dojazdem. Można było skorzystać z park & drive, a przy okazji bilet kupić na terenie parkingu. Odpadło dzięki temu czekanie w kolejkach przed halą.
Niestety obecnie jestem bez aparatowcem, więc robiłem tylko kilka zdjęć telefonem.
Po raz pierwszy byłem na tego typu targach, więc nie mam porównania... Jak dla mnie za tłoczno. Może to specyfika rynku, ale tłumy były przeogromne. Do niektórych aut ciężko było się dostać. Niektóre (jak Bentley 4 1/2 litra) były całkowicie zignorowane.
Chyba oczywista sprawa, że większość auto stanowiły maszyny niemieckie. Porsche i Mercedesów było tyle, że szkoda gadać. Byłą też część klubowa, ale też jakoś dziwnie taka działalność w hali się prezentuje.
Mini było... ale ponieważ były to jakieś twory to nawet nie robiłem zdjęć. Stanowisko 500, które było obok, było o wiele ciekawsze.
Bardzo sporą część stanowił bazar części... ale jak już wspomniałem głównie do marek niemieckich. Niestety na podpytywanie się o specyficzne części bardzo często słyszałem, abym sobie poszukał
Jak dla mnie najciekawszy był Aston Martin "obdarty" z blach. Można było sobie pooglądać jak jest on skonstruowany.
Na pochwałę zasługuje organizacja z parkingiem i dojazdem. Można było skorzystać z park & drive, a przy okazji bilet kupić na terenie parkingu. Odpadło dzięki temu czekanie w kolejkach przed halą.
Niestety obecnie jestem bez aparatowcem, więc robiłem tylko kilka zdjęć telefonem.
- Załączniki
-
- IMG_1182.jpg
- (295.47 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1180.JPG
- Porsche ;-)
- (239.35 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1193.jpg
- (218.01 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1195.JPG
- (190.24 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1198.JPG
- (236.59 KiB) Pobrany 687 razy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Bremen Classic Motorshow
Druga porcja
- Załączniki
-
- IMG_1200.JPG
- (203.77 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1204.JPG
- (215.45 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1207.JPG
- (200.27 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1209.JPG
- (194.92 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1211.JPG
- (225.19 KiB) Pobrany 687 razy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Bremen Classic Motorshow
Trzecia
- Załączniki
-
- IMG_1213.JPG
- (219.86 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1216.JPG
- (221.04 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1223.JPG
- (189.16 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1234.JPG
- (192.72 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1235.JPG
- (214.08 KiB) Pobrany 687 razy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Bremen Classic Motorshow
i czwarta
- Załączniki
-
- IMG_1238.JPG
- (212.5 KiB) Pobrany 687 razy
-
- IMG_1242.JPG
- (214.92 KiB) Pobrany 687 razy
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Bremen Classic Motorshow
Iphone robi robotę
ale tekstu "Mini było... ale ponieważ były to jakieś twory to nawet nie robiłem zdjęć" - nie wybaczę
cokolwiek tam było obowiązkiem było zrobienie fotek (jak dla mnie )
ale tekstu "Mini było... ale ponieważ były to jakieś twory to nawet nie robiłem zdjęć" - nie wybaczę
cokolwiek tam było obowiązkiem było zrobienie fotek (jak dla mnie )
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Bremen Classic Motorshow
No a jak byś nazwał auto z okrągłym nosem, drzwiami MK III, z tyłkiem Countrymana i wnętrzem z SPi opisanego jako Austin z 1967 roku Oczywiście na tablicach historycznych
MKP jeszcze tam nie było, więc nie było co uwieczniać
MKP jeszcze tam nie było, więc nie było co uwieczniać
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- BeMoL
- Super użytkownik
- Posty: 1838
- Rejestracja: 29 sie 2011, 22:52
- Posiadane auto: MINI Cooper S Cabrio
- Lokalizacja: Kartuzy
Re: Bremen Classic Motorshow
Witek pisze:No a jak byś nazwał auto z okrągłym nosem, drzwiami MK III, z tyłkiem Countrymana i wnętrzem z SPi opisanego jako Austin z 1967 roku Oczywiście na tablicach historycznych
właśnie chciałbym to zoooooooobaczyć