Hejo, znowu ja
Zauwazyłem, że poci mi się simering półosi, trzeba odrazu wymienić bo niedawno wymieniany olej w skrzyni (automat) i szkoda go, a potrafi się tam kropla po jeździe uzbierać.
Pytanie do doświadczonych, dużo zabawy z wymianą w modelu R55/R56?
dobra już mam, dla kogoś może się przyda, a jak nie to temat można usunąć żeby nie śmiecić, tutorial:
http://www.pelicanparts.com/techarticle ... cement.htm
simering półosi wymiana Clubman S
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
simering półosi wymiana Clubman S
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW
- Saguaro
- Swój Człowiek
- Posty: 492
- Rejestracja: 11 lut 2016, 12:47
- Posiadane auto: Mini Cooper R56 John Cooper Works
- Lokalizacja: Malopolska
Re: simering półosi wymiana Clubman S
mały edit i może przydatne info dla posiadaczy automatycznej skrzyni Zdiagnozowałem wyciek i nie jest to uszczelniacz półosi, po prostu na niego kapało i w dolnej części było mokro. Wyciek jest z pod chłodnicy oleju skrzyni, jest ona usytuowana w tylnej części skrzyni na górze. należy wymienić dwa oringi. Dostęp od góry jest dość łatwy
Oto screen jakby co
tylko pewnie same oringi na zamówienie dostępne bo nigdzie ich znaleźć nie mogę
Oto screen jakby co
tylko pewnie same oringi na zamówienie dostępne bo nigdzie ich znaleźć nie mogę
Był Mini Clubman S R55, Mini R52 S, jest Mini R56 JCW