seria podstawowych pytań

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
hello
Wiarus
Wiarus
Posiadane auto: '96 Sportspack
Kontakt:

seria podstawowych pytań

Post autor: hello »

z racji na to, że dekadę od założenia konta na tym forum kupiłem w końcu własnego miniaka (samym powodem do rejestracji konta było posiadane wcześniej R50, obecnie daily mam innej marki) i jednocześnie jestem motoryzacyjnym laikiem (ale chętnym chłonąć wiedzę) mam dużo pytań i wielu rzeczy muszę się nauczyć. żeby nie spamować forum wzdłuż i wszerz, ani ludzi prywatnie (flapjck1 już do tej pory był bardzo pomocny) założyłem temat, do którego się ograniczę.

pytanie pierwsze na rozgrzewkę: przednia szyba, dolna uszczelka zbiera wodę (krople wody widoczne na foto), szyba zdaje się jest po wymianie (pilkington) - czy to jest problem techniczny czy tylko wizualny, tj. czy jakaś blacha mi od tego nie zgnije? jeśli wizualny to bym tego nie ruszał, ale jeśli coś może się przez to stać chętnie poznam możliwe rozwiązania problemu
Załączniki
1.jpg
(105.72 KiB) Pobrany 1122 razy
Honda > Mini
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Kontakt:

Re: seria podstawowych pytań

Post autor: flapjck1 »

eee tym sie nie przejmuj wogole, jesli woda nie wlatuje do srodka to nie ma z tym zadnego klopotu
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
dziesio
Super użytkownik
Super użytkownik
Posiadane auto:

Post autor: dziesio »

ten klin i tak pożółknie, także bez strachu.
_michal_
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posiadane auto:

Post autor: _michal_ »

to tylko wkładka (klin) uszczelki szyby która nie ma bezpośredniego przełożenia na przeciekanie do środka. Jeśli kłuje cie w oczy to kup nową (tania) i specjalny przyrząd do tego. Po pierwszym razie będziesz przeklinał na czym świat stoi i już nigdy więcej nie będziesz się tym przejmował :-)