Witam,
Mam pytanie odnośnie przedliftowej wersji R53. W tych pierwszych modelach R53 słyszałem, że padały skrzynie biegów i zostało to poprawione dopiero w polifcie. Polifty względem przedliftów miały jeszcze coś poprawione? W przypadku JCW, też należy go traktować jako zwykły przedlift z podniesioną mocą, czy może ma on inne podzespoły i nie ma tych problemów co zwykły Cooper S przed liftem?
Mini Cooper S JCW pytanie odnośnie przedliftowej wersji
-
- Nowy
- Posty: 77
- Rejestracja: 04 wrz 2016, 13:39
- Posiadane auto: R53
- Lokalizacja: koszalin
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
- Lokalizacja: Polska Wschodnia
Re: Mini Cooper S JCW pytanie odnośnie przedliftowej wersji
O JCW R53 jest dużo na forum. Poszukasz to znajdziesz wszystkie detale.
Co do Getragów - 6 biegowych to czy przedlift czy polift wszystkie się sypią w R53. To bardzo precyzyjne skrzynie ale też bardzo delikatne. Na 5, które posiadam tylko jedna działa idealnie (przebieg około 160 000km). Pozostałe chodzą jak Bizon ZO56 w żniwa. W jednej sztuce wymieniłem uszczelniacze, wszystkie łożyska, olej i jedyne co uzyskałem to tylko precyjzję a skrzynia dalej chodziła bardzo głośno. Trzeba zmieniać zużyte koła zębate a to już średnio opłacalne.
Co do Getragów - 6 biegowych to czy przedlift czy polift wszystkie się sypią w R53. To bardzo precyzyjne skrzynie ale też bardzo delikatne. Na 5, które posiadam tylko jedna działa idealnie (przebieg około 160 000km). Pozostałe chodzą jak Bizon ZO56 w żniwa. W jednej sztuce wymieniłem uszczelniacze, wszystkie łożyska, olej i jedyne co uzyskałem to tylko precyjzję a skrzynia dalej chodziła bardzo głośno. Trzeba zmieniać zużyte koła zębate a to już średnio opłacalne.
- Borówa
- Swój Człowiek
- Posty: 220
- Rejestracja: 28 lut 2015, 07:04
- Posiadane auto: R53 JCW
- Lokalizacja: Kielce
Re: Mini Cooper S JCW pytanie odnośnie przedliftowej wersji
Mam przed lifta i nie miałem żadnych problemów ze skrzynią. Mam ponad 170000 na liczniku teraz. Może zmiana oleju pomogła. Jest na pewno inna no i krótsza niż była później. Po lifcie dostępna była szpera. W przed i po lifcie pakiet JCW był podobny. Ta sama głowica, wtryski, dolot itd. Różnica na pewno jest taka, że kompresor pokryty teflonem był w przed lifcie tylko w JCW a w po lifcie nawet w standardzie taki był.
Ubezpieczenia komunikacyjne i inne. Korzystne ceny. Wiele Towarzystw Ubezpieczeniowych. 794411003