mam zamiar wymienic kolko kompresora na 15%.
Przeczytałem też taki co:
Kólko kompresora 15%
- Aikonus
- Swój Człowiek
- Posty: 320
- Rejestracja: 01 mar 2016, 20:04
- Posiadane auto: MCS R53 Black Monster
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Kólko kompresora 15%
Koło pasowe wału korbowego OEM waży około 2600 g (2,6 kg) - w porównaniu z kołem pasowym wału korbowego KAVS Motorsport o masie zaledwie 550 g (0,55 kg)!
Dlaczego oferujemy większe koła pasowe w stosunku do standardu?
W miarę zmniejszania rozmiaru koła doładowania, dążąc do uzyskania wyższej wydajności, zwiększasz wymagania w stosunku do wału korbowego; obracając go szybciej niż jego zwykła prędkość robocza. Zwiększając rozmiar koła pasowego wału korbowego, pozwalasz silnikowi pracować w normalnym tempie, redukując masę wirującą w silniku, jednocześnie zapewniając wyższy uzysk, jaki uzyskałeś, wprowadzając mniejsze koło pasowe doładowania do układu napędowego.
Końcowym rezultatem jest większa niezawodność, mniejsze opory silnika, większa moc i moment obrotowy; z wydajniejszym dostarczaniem mocy.
Aby naprawdę zwiększyć moc i wydajność silnika MINI, połącz wszystkie trzy koła pasowe;
i teraz czy opłaca sie tez wyminic koło pasowe wału?
aukcja tu:
https://www.ebay.pl/itm/KAVS-Motorsport ... rk:20:pf:0
Dlaczego oferujemy większe koła pasowe w stosunku do standardu?
W miarę zmniejszania rozmiaru koła doładowania, dążąc do uzyskania wyższej wydajności, zwiększasz wymagania w stosunku do wału korbowego; obracając go szybciej niż jego zwykła prędkość robocza. Zwiększając rozmiar koła pasowego wału korbowego, pozwalasz silnikowi pracować w normalnym tempie, redukując masę wirującą w silniku, jednocześnie zapewniając wyższy uzysk, jaki uzyskałeś, wprowadzając mniejsze koło pasowe doładowania do układu napędowego.
Końcowym rezultatem jest większa niezawodność, mniejsze opory silnika, większa moc i moment obrotowy; z wydajniejszym dostarczaniem mocy.
Aby naprawdę zwiększyć moc i wydajność silnika MINI, połącz wszystkie trzy koła pasowe;
i teraz czy opłaca sie tez wyminic koło pasowe wału?
aukcja tu:
https://www.ebay.pl/itm/KAVS-Motorsport ... rk:20:pf:0
-
- Nowy
- Posty: 74
- Rejestracja: 13 lut 2016, 16:35
- Posiadane auto: Mini Cooper S R53 200+PS
- Lokalizacja: Polska Wschodnia
Re: Kólko kompresora 15%
Jeśli chcesz zmienić kółko kompresora na 15% i na tym zakończyć "modyfikacje" to nie ma sensu ruszać koła wału jeśli masz sprawne. Zmień kółko kompresora, olej w kompresorze, sprawdź stan rotorów przy okazji jeśli jeszcze tego nie robiłeś, udaj się na strojenie i ciesz się jazdą.Aikonus pisze:Koło pasowe wału korbowego OEM waży około 2600 g (2,6 kg) - w porównaniu z kołem pasowym wału korbowego KAVS Motorsport o masie zaledwie 550 g (0,55 kg)!
Dlaczego oferujemy większe koła pasowe w stosunku do standardu?
W miarę zmniejszania rozmiaru koła doładowania, dążąc do uzyskania wyższej wydajności, zwiększasz wymagania w stosunku do wału korbowego; obracając go szybciej niż jego zwykła prędkość robocza. Zwiększając rozmiar koła pasowego wału korbowego, pozwalasz silnikowi pracować w normalnym tempie, redukując masę wirującą w silniku, jednocześnie zapewniając wyższy uzysk, jaki uzyskałeś, wprowadzając mniejsze koło pasowe doładowania do układu napędowego.
Końcowym rezultatem jest większa niezawodność, mniejsze opory silnika, większa moc i moment obrotowy; z wydajniejszym dostarczaniem mocy.
Aby naprawdę zwiększyć moc i wydajność silnika MINI, połącz wszystkie trzy koła pasowe;
i teraz czy opłaca sie tez wyminic koło pasowe wału?
aukcja tu:
https://www.ebay.pl/itm/KAVS-Motorsport ... rk:20:pf:0
Re: Kólko kompresora 15%
Sam nie ruszalbym kola pasowego jezeli nic sie z nim nie dzieje. Kolega mial u siebie sztywne kolo pasowe KAVS przez okolo 50.000km nie mial z nim zadnego problemu. Postanowil jednak zmienic je na produkt ATI (amortyzowany) i ponoc wibracje silnika praktycznie zniknely w porownaniu do sztywnego kola.