Demontaż podsufitki
Moderator: flapjck1
Demontaż podsufitki
Pytanie jak w temacie. Jak się do tego zabrać ?
Czy koniezne jest ściąganie szyb ?
Pozdr
Paweł
Czy koniezne jest ściąganie szyb ?
Pozdr
Paweł
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
tak, przedniej i tylnej i wyjęcie uszczelek, dodatkowo odciągnięcie uszczelek drzwi i szyb bocznych, okręcenie wszystkich pierdół w dachu (lampka itd. )
potem odrywasz podsufitkę tam gdzie jest podklejona i ściągasz razem z poprzczkami
potem odrywasz podsufitkę tam gdzie jest podklejona i ściągasz razem z poprzczkami
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
na upartego da radę bez wyciągania, można podważyć uszczelki i wyciągnąć podsufitkę, ale trochę zabawy i nerwów z tym jest, a zakładanie w ten sposób to koszmar
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
tyle, że podsufitka, jest zagięta tak, że wychodzi aż na zewnętrzne strony auta... raczej się porwie, a przy tylnej i przedniej szybie podważanie raczej z cudem graniczy
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- domino1985
- Wiarus
- Posty: 551
- Rejestracja: 01 paź 2007, 16:23
- Posiadane auto: Mini SPi & Cooper R56N
- Lokalizacja: Jelenia Góra
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
jak kogoś przeraża wyjmowanie szyb to wykombinuje sposób hehe, mi się tak udało ale przyznam że dużo wygodniejszym sposobem jest wyjęcie szyb
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
wyjęcie dwóch szyb zajmuje ... może 15 min, problem jest dopiero przy wciskaniu klina przy składaniu
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Demontaż podsufitki
randal79 pisze:czyli jednak powalczę z szybami
Ostatnio wymieniałem kliny w uszczelkach szyb MASAKRA ale podobno jest do tego specjalne narzędzie wtedy jest dużo szybciej. Ja niestety nie posiadałem takiego możesz sobie śmiało zarezerwować ze 3h na kliny
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
jest też klucz oczkowy numer 10 jak się nie ma narzędzia i wtedy nie jest tak tragicznie tylko koniecznie trzeba to robić na mokro - dobry jest np płyn do szyb, wtedy na rozpórce do wciskania jest poślizg i idzie całkiem fajnie
a jak ktoś się boi to do szklarzy
koło 50zł za szybę powinni skasować
a jak ktoś się boi to do szklarzy
koło 50zł za szybę powinni skasować
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- icemac
- Super użytkownik
- Posty: 1775
- Rejestracja: 30 sty 2007, 11:03
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
2,5h dwie sztuki w zeszłym roku,
Potrzebne rzeczy: mydełko, woda, chęci, trochę samozaparcia i ...
mocne palce, które i tak później będa bolały
ale satysfakcja gwarantowana
P.S.
jakieś piwko by też się nadłało
Potrzebne rzeczy: mydełko, woda, chęci, trochę samozaparcia i ...
mocne palce, które i tak później będa bolały
ale satysfakcja gwarantowana
P.S.
jakieś piwko by też się nadłało
Się zmienia ... Clubman + MM = mają się dobrze
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
To naprawde nie jest takie trudne, potrzebny jest kawałek drutu o srednicy 2mm i stary srubokręt, drut wyginamy w kształcie rombu i przyspawujemy do srubokręta i przyrząd gotowy. Do wkładania klina potrzebne jest mydło i woda, i tylny klin to pracy na max 10 min, a przód 15
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: Demontaż podsufitki
Tak wygląda urządzenie do klinów, dolne mojej produkcji i wykonane z drutu 2,8 mm i koło niego leży nakrętka na klucz 13mm w ramach porównania wielkości, to górne to wyrób angielski co nie robi roboty
- Załączniki
-
- do klinów.jpg (161.82 KiB) Przejrzano 1110 razy
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Demontaż podsufitki
monster zacznij produkcje tych narzędzi
biorę pierwszą sztukę
biorę pierwszą sztukę