Czy ktoś może mi pomóc i upewnić, jaki mam gaźnik? Niby wiem, a wciąż mam wątpliwości.
Przedstawiam zdjęcia.
Jaki to gaźnik?
Moderator: flapjck1
Jaki to gaźnik?
- Załączniki
-
- P1040368.JPG (152.35 KiB) Przejrzano 532 razy
-
- P1040367.JPG (145.32 KiB) Przejrzano 532 razy
-
- P1040366.JPG (177.28 KiB) Przejrzano 532 razy
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Jaki to gaźnik?
hs4
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Jaki to gaźnik?
Serdecznie dziękuję!
A tak, żeby się trochę dokształcić, to jaka jest różnica między HS2 a HS4 i czy można je stosować zamiennie?
A tak, żeby się trochę dokształcić, to jaka jest różnica między HS2 a HS4 i czy można je stosować zamiennie?
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Jaki to gaźnik?
różnica w średnicy gardzieli - czyli zasadnicza - poza tym hs4 montowany jest na 2 śrubach ułożonych jakby po przekątnej a hs2 jest na dwie śruby jedna nad drugą
pojedyncze hs2 montowano w 848ccm
hs4 to gaźnik spotykany najczęściej w tysiączkach
raczej nie są zamienne, co nie znaczy, że nie da się uruchomić jednego silnika na tym i na tym typie gaźnika
to w mocnym skrócie
pojedyncze hs2 montowano w 848ccm
hs4 to gaźnik spotykany najczęściej w tysiączkach
raczej nie są zamienne, co nie znaczy, że nie da się uruchomić jednego silnika na tym i na tym typie gaźnika
to w mocnym skrócie
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas