1.0 Turbo ??
Moderator: flapjck1
1.0 Turbo ??
witam............jak Waszym zdaniem poradzi sobie litrowka z turbina 1.3 Metro ?? na glowicy 12G202...
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: 1.0 Turbo ??
poradzi sobie 
na turbominis widzialem takie sety wycisniete na jakies 110-130 KM i pisali ze toto jezdzi

na turbominis widzialem takie sety wycisniete na jakies 110-130 KM i pisali ze toto jezdzi

Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: 1.0 Turbo ??
turbina T3 caly set z Metro...........okazalo sie ze motorownia jest totalnie padnieta,a 1.0 mam kilka sztuk.....silnik wytrzyma ??
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: 1.0 Turbo ??
silnik wytrzyma, pytanie tylko ile tą lochą chcesz dmuchać
Pomijając fakt że zanim zacznie się kręcić to możesz się zestarzeć.
A ile Ci wytrzyma? też zależy od tego w jakim stanie masz wyjściowy motor. Więc albo robisz silnik od zera, albo bawisz się w dobór naturalny

A ile Ci wytrzyma? też zależy od tego w jakim stanie masz wyjściowy motor. Więc albo robisz silnik od zera, albo bawisz się w dobór naturalny

Zawodowy Szyderca
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: 1.0 Turbo ??
wytrzyma ale nie moze to byc sztuka na kompresje 10.1/1
czyli albo trzeba by kombinowac z glowa albo tlokami ( zakladam ze masz najnowsze A+ )
ale tak czy siak odprezyc na glowicy to nie problem
czyli albo trzeba by kombinowac z glowa albo tlokami ( zakladam ze masz najnowsze A+ )
ale tak czy siak odprezyc na glowicy to nie problem

Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: 1.0 Turbo ??
bez sensu 
lepiej poprawic ksztalt komor spalania

lepiej poprawic ksztalt komor spalania
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Konrad K_2
- Maniak
- Posty: 2524
- Rejestracja: 29 maja 2006, 19:13
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: 1.0 Turbo ??
czemu bez sensu
jak za duza kompresja to turbo bez sensu.
niewiem co da glowica 12G202 bo sie nie znam na tych oznaczeniach
a gruba uszczelka to wiecej powietrza
jak za duza kompresja to turbo bez sensu.
niewiem co da glowica 12G202 bo sie nie znam na tych oznaczeniach
a gruba uszczelka to wiecej powietrza
- Saint
- Super użytkownik
- Posty: 1227
- Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: KR
- Kontakt:
Re: 1.0 Turbo ??
Gruba uszczelka, to mniejszy stopień sprężania, 12G202 to głowiczka z 1100 z trochę większymi zaworkami niż standardowa litrowa głowa. Ale faktycznie, najpierw obrabiamy głowę, potem myślimy nad dziwnymi przekładkami metalowymi, potem nad wymianą/frezowaniem tłoków.
Zawodowy Szyderca
Re: 1.0 Turbo ??
dzieki wielkie......................i moze dokladniej teraz o odprezeniu, nie przekladka oczywiscie
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8180
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: 1.0 Turbo ??
jest taka pozycja
"tuning the A series engine" davida vizarda
tam o modach glowicy jest jakies 200 stron konkretow
"tuning the A series engine" davida vizarda
tam o modach glowicy jest jakies 200 stron konkretow

Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow