Ramont silnika

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Saint
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1227
Rejestracja: 04 sty 2005, 22:37
Posiadane auto:
Lokalizacja: KR
Kontakt:

Re: Ramont silnika

Post autor: Saint »

Jest remont i jest remont, rozpisz prosze w takim razie co ile kosztuje.
Dla ludzi którzy znaja się jeszcze mniej.
Zawodowy Szyderca
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1443
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Ramont silnika

Post autor: se7ven »

Obróbka głowicy 500 - 1000zł
Obróbka bloku - 500zł
Sprawdzenie korbowodów i tulejki - 100zł
Wyważanie wału, korbowodów i koła - 400zł
Części:
Nowe tłoki ok. - 900zł – 2000zł
Nowe panewki ok. - 300zł
Nowe pompy oleju i wody ok. - 200zł
Komplet uszczelek ok. - 200zł
Rozrząd (szklanki, łańcuch z kołami) - 200zł
Skrzynia biegów i dyfer części ok. – 1000zł
Wychodzi razem - 4300zł
Robocizna - poskładaj to sam - 0zł
Warsztat poniżej - 1000zł nie ma co liczyć
Gaźnik, aparat zapłonowy, chłodnica i wiele innych rzeczy też mogą być do wymiany!

Jak gdzieś się pomyliłem proszę poprawić
:mrgreen:
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1443
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Ramont silnika

Post autor: se7ven »

Dodam jeszcze, że do sportu wielokrotność tej sumy czyli:
wałek rozrządu, koło zamachowe, dyfer (wiadomo, że minimum 4PIN), kolektor LCB itd. etc. do znudzenia :mrgreen:
ODPOWIEDZ