Regulamin imprez Super OES na torze Kielce dostępny jest w pliku PDF pod tym adresem
W eliminacjach Super OES mogą brać udział samochody wszystkich marek oczywiście w tym również New Mini (BMW). Samochody klasyfikowane są w /g pojemności silnika. Doładowane w klasie pojemnosciowej wynikajacej z zastosowania przelicznika, (szczegóły patrz regulamin)
Ze względu na ogromne zainteresowanie udziałem w eliminacjach Super OES sporej rzeszy kierowców aut różnych marek nie tylko z najbliższej okolicy ale również z terenu całego kraju, limitowana jest maksymalna ilość uczestników. Zapisy odbywają się na zasadzie wypełnienia formularza, który pojawia się na stronie Automobilklubu Kieleckiego i stronie superoes.pl krótko przed każdą eliminacją. Wpłaty dokonywane są równolegle na podane konto. Chcąc "załapać" się na listę startową trzeba reagować natychmiast po ukazaniu się formularza. Po przekroczeniu limitu zgłoszeń formularz znika.
Nie ma możliwości wcześniejszej rezerwacji miejsc. Dlatego zachęcanie kogokolwiek do udziału nie ma wpływu na limit (czy jego powiększenie) ustalony przez organizatorów. Uprzywilejowana (nieformalnie) pozycja klasycznych miniaków wynika wyłącznie z faktu niskiego zazwyczaj obsadzenia klas 1 i 2. Żadnych innych "forów" w tym przypadku nie mamy i nie mozemy nikomu gwarantować.
A więc każdy kto chce jechać musi być zdecydowany i sam zadbać o to by jego zgłoszenie dotarło w odpowiednim momencie.
Dotychczas zorganizowane to było w ten sposób, że Beny czy Flapjack zbierali wszystkie dane do formularza od zawodników i wysyłali to hurtem. Dotychczas działało. Co nie znaczy, że zawsze tak działać będzie.
Moje wyjasnienia są po to by sytuacja była jasna i zrozumiała dla wszystkich. Jest to również uzasadnienie dla konieczności połączenia sił dla organizacji własnych niezależnych imprez w przyszłosci.
W/g mnie jedynym sensownym rozwiązaniem jest utworzenie sekcji sportowej New Mini w ramach MKP. Jak widać na Forum jest spora grupa właścicieli tych samochodów. Niech spośród siebie wybiorą osoby które zajmą sie sprawami organizacyjnymi, opracowaniem regulaminu uwzględniajacego różnice techniczne modeli. Właściciele New Mini mogą utworzyć własne klasy i własną generalkę. I tylko pozostanie dogadać się co do współpracy Team New Mini z Team Mini Classic w organizacji imprez w jednym miejscu i czasie.
Temat do przemyślenia jeszcze przed rozpoczęciem sezonu 2010
Amatorski Puchar New MINI
Moderator: flapjck1
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Amatorski Puchar New MINI
Ostatnio zmieniony 14 lut 2010, 15:08 przez markfive, łącznie zmieniany 5 razy.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar New MINI
Witek pisze:...w ramach Youngtimer MINI nie może brać udziału, na pozostałe imprezy serdecznie zapraszamy posiadaczy tych aut. W.
Też i dla tego nie ma możliwości utworzenia na stałe klasy New Mini w istniejącej formule APMC. Również zbyt duża różnica "cywilizacyjna" i "technologiczna" dzieli te samochody by wspólna klasyfikacja generalna była możliwa do bezwarunkowej akceptacji użytkowników tych dwu różnych modeli.
Ilość eliminacji w sezonie jak również wybór imprez na terenie kraju, które mogą być zaliczane jako eliminacja może być dostosowany do uwarunkowań New Mini w nowej proponowanej formie rywalizacji klubowej.
Dla wszystkich znaczącym plusem byłaby wreszcie możliwość organizacji własnych niezaleznych imprez na wynajętych w tym celu obiektach przy połączonych siłach Classic i New Mini.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 143
- Rejestracja: 09 lis 2006, 15:23
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Będzin
Re: Amatorski Puchar New MINI
Nie ukrywam, że idea pucharu New MINI bardzo mi się podoba i gorąco zachęcam posiadaczy do uczestniczenia w imprezach sportowych. Jednak nie bardzo rozumiem po co na początku dzielić puchar na Classic i New, by potem łączyć. Takie podziały trochę źle się kojarzą.
Trzeba sobie zdać sprawę, że do tej pory New MINI pojawiało się sporadycznie w Radomiu, o ile mnie pamięć nie myli w 2008 i 2009 w ilości 2 sztuk. Dlatego uważam, że mówienie o odrębnym pucharze w obecnej chwili nie ma najmniejszego sensu. Ludzi na forum New MINI może i dużo, ale niestety nie przekłada się to na zainteresowanie tematem i frekwencję nie tylko na pucharze, ale i innych zlotach. Mam oczywiście nadzieje, że to się zmieni.
Moim zdaniem fajnym rozwiązaniem, jak to się już pojawiało w Radomiu i Biłgoraju jest klasa gość, która np. w przypadku pojawienia się 5 New MINI mogłaby przekształcić się w klasę New MINI, oczywiście bez wliczania do klasyfikacji generalnej. Jeśli te same samochody pojawiłyby się na kilku eliminacjach możnaby pomyśleć o odrębnej klasyfikacji generalnej. Obecnie taka klasyfikacja mogłaby być utworzona dla 3 eliminacji bo na YTP New MINI nie byłoby dopuszczone. Kluczem jest frekwencja i dopóki ona się nie poprawi będzie to tylko „dyskusja co by było gdyby?”
Jeszcze raz zachęcam New MINI do udziału w tego typu imprezach. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że to świetna zabawa, a atmosfera na pucharze jest znakomita. Mam nadzieje, że w przyszłości liczba uczestników pozwoli na to by Puchar miał swój własny cykl imprez.
Trzeba sobie zdać sprawę, że do tej pory New MINI pojawiało się sporadycznie w Radomiu, o ile mnie pamięć nie myli w 2008 i 2009 w ilości 2 sztuk. Dlatego uważam, że mówienie o odrębnym pucharze w obecnej chwili nie ma najmniejszego sensu. Ludzi na forum New MINI może i dużo, ale niestety nie przekłada się to na zainteresowanie tematem i frekwencję nie tylko na pucharze, ale i innych zlotach. Mam oczywiście nadzieje, że to się zmieni.
Moim zdaniem fajnym rozwiązaniem, jak to się już pojawiało w Radomiu i Biłgoraju jest klasa gość, która np. w przypadku pojawienia się 5 New MINI mogłaby przekształcić się w klasę New MINI, oczywiście bez wliczania do klasyfikacji generalnej. Jeśli te same samochody pojawiłyby się na kilku eliminacjach możnaby pomyśleć o odrębnej klasyfikacji generalnej. Obecnie taka klasyfikacja mogłaby być utworzona dla 3 eliminacji bo na YTP New MINI nie byłoby dopuszczone. Kluczem jest frekwencja i dopóki ona się nie poprawi będzie to tylko „dyskusja co by było gdyby?”
Jeszcze raz zachęcam New MINI do udziału w tego typu imprezach. Z własnego doświadczenia mogę powiedzieć, że to świetna zabawa, a atmosfera na pucharze jest znakomita. Mam nadzieje, że w przyszłości liczba uczestników pozwoli na to by Puchar miał swój własny cykl imprez.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Amatorski Puchar New MINI
majcher pisze:...fajnym rozwiązaniem, jak to się już pojawiało w Radomiu i Biłgoraju jest klasa gość, która np. w przypadku pojawienia się 5 New MINI mogłaby przekształcić się w klasę New MINI, oczywiście bez wliczania do klasyfikacji generalnej. Jeśli te same samochody pojawiłyby się na kilku eliminacjach możnaby pomyśleć o odrębnej klasyfikacji generalnej. ....Jednak nie bardzo rozumiem po co na początku dzielić puchar na Classic i New, by potem łączyć. Takie podziały trochę źle się kojarzą.
Wydaje się że źle odczytujesz intencję samego projektu pisząc o jakichś domniemanych pomysłach podziału. Nikt, absolutnie nikt, nie proponuje żadnych nowych podziałów ani w żaden sposób tworzenia jakichkolwiek barier dla udziału New Mini w imprezach APMC na dotychczasowych zasadach czyli klasy "gość". Tak było na MRW i w Biłgoraju i będzie tak nadal dotąd dopóki ilość chętnych do rywalizacji się nie zwiekszy. Pisząc "nie ma możliwości utworzenia na stałe klasy New Mini w istniejącej formule APMC" miałem na myśli jedną ze stałych regulaminowych klas gdzie jest możliwa obecność na wszystkich czterech eliminacjach i wspólna klasyfikacja generalna. Jak się orientujesz nie wszystkie imprezy będące eliminacjami APMC dają mozliwość udziału równiez nowych Mini. I tu leży problem i nie trzeba doszukiwać się w tym jakiegoś "drugiego dna" czy innych "spiskowych teorii"
Jak zwykle serdecznie zapraszamy do udziału właścicieli nowych Mini w eliminacjach APMC organizowanych w Radomiu i Biłgoraju.
A sam pomysł jest po to by z wyprzedzeniem zacząć myśleć o przyszłości
Kiedy tworzyłem podstawy Amatorskiego Pucharu Mini Classic w Polsce w rywalizacji brały udział ...2 samochody jeden 998 cc z 64' i jeden 1275 cc z 90'