Witam, od ponad miesiąca rozważam kupno Mini 1000 z 1991 roku.
Z racji tego że jestem laikiem w danym temacie, a o tej wersji auta w internecie można przeczytać niewiele. Chciałbym się poradzić specjalistów.
Czy warto kupować te auto - pytam pod kątem automatycznej skrzyni biegów.
Potrzebuje taniego auta ktorym w zime moglbym przejechac z punktu A do punktu B bez problemu, czy takie mini spełaniło by moje wymagania czy musialbym pomiedzy tymi dwoma punktami podjezdzac do serwisu?
Mini jest o tyle fajne, ze pobija wszystkie inna auta tej klasy swoim wygladem.
Dlaczego potrzebuje auta na zime? Poniewaz w lato, do jazdy sluzy mi również wiekowa stara Vespa.
Proszę o pomoc i ewentualne za i przeciw.
Pozdrawiam !
Mini 1000 Mayfair w automacie '91
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Mini 1000 Mayfair w automacie '91
szkoda miniaka na zime
poza tym od pewnego czasu mini nie jest tanim autem w eksploatacji
teraz za 2-3 k mozesz kupic auto z lat 90ych ktore bedzie tansze w eksploatacji i ew. serwisowaniu
poza tym od pewnego czasu mini nie jest tanim autem w eksploatacji
teraz za 2-3 k mozesz kupic auto z lat 90ych ktore bedzie tansze w eksploatacji i ew. serwisowaniu
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- sezar
- Wiarus
- Posty: 559
- Rejestracja: 26 sie 2009, 14:34
- Posiadane auto: Mini'91 New Mini Cooper S '03
- Lokalizacja: 49.76314,19.060957
- Kontakt:
Re: Mini 1000 Mayfair w automacie '91
Szkoda to fakt ale daje rade i to nieźle.
Re: Mini 1000 Mayfair w automacie '91
Jeśli myślisz o TYM egzemplarzu, to już na zdjęciach nie wygląda atrakcyjnie i bezawaryjnie.
No i jak już wspomniano - szkoda go użytkować zimą, a jeśli już to musi być do niej bardzo dobrze przygotowany. A to wszystko wiąże się z niemałymi kosztami.
No i jak już wspomniano - szkoda go użytkować zimą, a jeśli już to musi być do niej bardzo dobrze przygotowany. A to wszystko wiąże się z niemałymi kosztami.
- markfive
- Super użytkownik
- Posty: 1441
- Rejestracja: 08 sty 2010, 17:05
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kielce
- Kontakt:
Re: Mini 1000 Mayfair w automacie '91
Chris11 pisze:...na zdjęciach nie wygląda atrakcyjnie i bezawaryjnie.
Prawdopodobnie nic przy tym aucie nie było robione. Czyli z długiego pracowitego marszu odstawione pod płot. Mogło być użytkowane przez kobietę i pewno w srodku nie jest bardzo zniszczone. Niestety najprawdopodobniej nie przeszło już badania technicznego i z tego powodu jest teraz w PL i tu do sprzedania. Po powiększeniu zdjęć niestety wychodzi na jaw że przód był lakierowany, maska krzywo dopasowana może nawet było coś poważniejszego bo krata jakaś na sztukę wstawiona całe auto poobijane. Już zdemontowane "kangury" z przodu i z tyłu (takie rury bardzo rozpowszechnione we Francji)
Wersja auta uboga na żelaznych felgach.
Takie auto kupić można ale jeżeli jest kompletne, na chodzie zarejestrowane z opłaconym ubezpieczeniem wartość nie większa jak 3 tys. W tym przypadku z powodu automatu i widocznych braków należało by urwać kolejne 500. Automat w mini w naszych warunkach serwisowych to "przybysz z kosmosu" będzie jeździł do pierwszej usterki. Ta skrzynia nadal połączona jest z silnikiem i pracuje na jednym oleju (silnikowym). O ile manualna jest w stanie wiele wybaczyć automat na przepalonym oleju z opiłkami długo nie pociągnie.
Całość prawdopodobnie do odbudowy i remontu mechaniki w najbliższej przyszłości.
Można kupić i jeździć dotąd aż stanie. Albo wziąć się za remont, w tym prawdopodobnie zamiana zespołu napędowego na manual. Koszt remontu minimum 12 tys. bez bajerów czyli standard w wersji nadal ubogiej.