witam,
silnik 1,3 gaźnik hif44, aparat 59d4
ustawienie zapłonu według Haynes - 1500 obrotów, odłączone podciśnienie, 10 stopni (storboskop)
przy takim ustawieniu pracuje nierówno na wolnych obrotach, podczas jazdy zbiera się ok.
Po cofnięciu o kilka stopni(tak na "oko i ucho") pracuje równo i stabilnie na wolnych natomiast podczas jazdy traci troszkę swojej żwawości.
Upierać się przy 10?
ustawienie zapłonu
Moderator: flapjck1
- monsterk
- Super użytkownik
- Posty: 2082
- Rejestracja: 18 sty 2005, 18:43
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Konstancin-Jeziorna
- Kontakt:
Re: ustawienie zapłonu
coś mi się wydaje że 10 st jest dla litrówki a dla 1300 jest 5st
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: ustawienie zapłonu
ustaw tak by chodził dobrze na ucho i zobacz wyprzedzenie na strobo - jak masz nie dłubaną głowicę i wałek standard pewnie będziesz w okolicach 5 tak jak pisze Michał
następnie weź się za ustawienie gaźnika
samo ustawianie zapłonu to nie jest prosta sprawa i może się różnić miedzy silnikami różnie zmodyfikowanymi
u mnie np. jest 14stopni
następnie weź się za ustawienie gaźnika
samo ustawianie zapłonu to nie jest prosta sprawa i może się różnić miedzy silnikami różnie zmodyfikowanymi
u mnie np. jest 14stopni