
https://picasaweb.google.com/106095039964602148640/Mini
P.S. Jeśli ktoś ma jakieś porady, wskazówki - chętnie wysłucham.

Moderator: flapjck1
Kozirro pisze:No to ja jako nowy użytkownik równiez sie pochwale moja zdobyczą, dorwałem w czerwcu w Gdańsku, stan mechaniczny bez zarzutu jak i blachy w sumie, jedyne co dorobiłem to obicia foteli jak i boków. No i cos by z tym grillem zrobił ...
http://s986.photobucket.com/albums/ae346/kozirro/mini/
p.s. nie smaruj prowadnic dachu żadnym smarem/olejem.
Nie. To jest chyba inne autoSadam pisze:czyli z Wro przez Gdańsk aż do Olsztyna trafił...
no to trafiła Ci się limitowana wersjaKozirro pisze:... gral jeszcze w serialu "pierwsza milosc" ...
z całym szacunkiem, ale takie auto jest w Polsce tylko jedno i raczej trudno żebym się co do niego mylił bo kilka razy miałem go pod ręką/jeździłem i coś tam dłubałem - raczej drobne bieżące sprawymarkfive pisze:Nie. To jest chyba inne autoSadam pisze:czyli z Wro przez Gdańsk aż do Olsztyna trafił...![]()
Tamten był z przodu walniety z prawej i nie miał uszkodzonego grila. Ten walniety był ( w przeszłości) bardziej z lewej z przodu co widać po spasowaniu, zderzaku i griluPoza tym w porządku.
Są specjalne smary na bazie wosku syntetycznego co nie łapią bródu . Idealne do dachu . Po posmarowaniu wygląda jak natarte woskiem. odporny na bród i bryzgi wody. Ja miałem HHS DRYLUBE (wurth'aKozirro pisze: p.s. nie smaruj prowadnic dachu żadnym smarem/olejem.
NIEMOŻLIWEGibki Staruszek pisze:DRYLUBE (wurth'a)
JESZCZE KTOŚ ?Sadam pisze:NIEMOŻLIWEGibki Staruszek pisze:DRYLUBE (wurth'a)
![]()