Kiedyś zakładałem temat odnośnie problemów z pracą silnika (a właściwie brakiem jego pracy) po wizycie na myjni, ale chyba został skasowany, więc chciałbym powrócić na krótko do tematu...
Otóż, od tamtego czasu, auto odwiedziło mechanika, krótko chodziło dobrze, ale znów problem powrócił... Auto zaczęło nierówno pracować, nie chciało się wkręcać na obroty aż w końcu w ogóle nie przestało odpalać.
Jak się okazało, nie było przerwy na przerywaczu w aparacie zapłonowym, więc po ustawieniu auto nieco odżyło, ale mimo wszystko postanowiłem zakupić nowy przerywacz.
Po wymianie i ustawieniu przerwy 0,4mm jak ręką odjął - równiutka praca na wolnych obrotach, bezproblemowe wkręcanie się na wyższe obroty, ale... do czasu.
Wziąłem auto na krótką przejażdżkę i już jakiś kilometr później problem powrócił.
Szczerze mówiąc, nie mam już pomysłów... Miniak i tak odwiedzi mechanika, ale może możecie coś podpowiedzieć.
Od razu uprzedzam, że gaźnik jest po regeneracji i podaje paliwo na świece, pompa podaje paliwo do gaźnika, filtr powietrza, świece, kable - nowe, przerywacz, kondensator, kopułka, palec w aparacie - nowe, zawory wyregulowane...
Dławienie i nierówna praca
Moderator: flapjck1
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Dławienie i nierówna praca
Przerwa się straciła na przerywaczu (są podłej jakości).
Problem rozwiążesz kupując aparat bezstykowy - lub montując moduł zamiast styków do obecnego aparatu.
Problem rozwiążesz kupując aparat bezstykowy - lub montując moduł zamiast styków do obecnego aparatu.
Re: Dławienie i nierówna praca
Też tak myślałem, ale sprawdzałem i przerwa wciąż była taka sama.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Dławienie i nierówna praca
to jeszcze kondensator może być problemem
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Dławienie i nierówna praca
Też nowy. :/
A ten moduł lub aparat to gdzie można ewentualnie nabyć i jakie są koszt choć szczerze mówiąc, powoli drażni mnie wymienianie wszystkiego po kolei bez żadnej poprawy.
A ten moduł lub aparat to gdzie można ewentualnie nabyć i jakie są koszt choć szczerze mówiąc, powoli drażni mnie wymienianie wszystkiego po kolei bez żadnej poprawy.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Dławienie i nierówna praca
nowe kondensatory sa wadliwe zamontuj zewnetrzny od malucha
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Dławienie i nierówna praca
Coś mi się wydaje, że to nie jest powód, bo przed zmianą kondensatora objawy były podobne.
A o jaki zewnętrzny od malucha chodzi?
A o jaki zewnętrzny od malucha chodzi?