Jakie lepsze ATE czy TRW

R50, R52 & R53

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Awatar użytkownika
bob.dsk
Wiarus
Wiarus
Posty: 680
Rejestracja: 01 lis 2009, 13:31
Posiadane auto: A45 AMG
Lokalizacja: Gdynia/Toruń

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: bob.dsk »

pididi pisze:Jak mówiłem, nie wiem jak to jest z R56...
Tarcza 294mm ? A z jakiej alfy może wiesz?
R56 239km 342nm
Maciek_m
Nowy
Nowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Maciek_m »

Czy wybrać EBC redstuff czy ATE ceramiczne? Do R53 na przód.
I jakie tarcze jednak do tego? ATE powerdisc są niedostępne.
Hyundai Santa Fe '04 4WD 2.0 CRDi 140KM - dupowóz
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera :-)
Olo

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Olo »

Maciek_m pisze:Czy wybrać EBC redstuff czy ATE ceramiczne? Do R53 na przód.
I jakie tarcze jednak do tego? ATE powerdisc są niedostępne.
EBC dobre i ATE Ceramic tez

Co do tarczy pytaj na serwisie. Jak masz 294mm srednice to za 590zeta masz w ASO Tarcze z JCW nawiercana i nacinane na przod. Z tylu normalne ale jak masz potrzebe i checi zawsze mozesz zalozy cos innego
Maciek_m
Nowy
Nowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Maciek_m »

Olo pisze:
Maciek_m pisze:Czy wybrać EBC redstuff czy ATE ceramiczne? Do R53 na przód.
I jakie tarcze jednak do tego? ATE powerdisc są niedostępne.
EBC dobre i ATE Ceramic tez

Co do tarczy pytaj na serwisie. Jak masz 294mm srednice to za 590zeta masz w ASO Tarcze z JCW nawiercana i nacinane na przod. Z tylu normalne ale jak masz potrzebe i checi zawsze mozesz zalozy cos innego
Mam standardowe zaciski na tarcze 276mm. Do r53 nic wiekszego pod standardowe zaciski nie wsadze...
I wlasnie nie moge dostac ate powerdisk. Nigdzie ich nie ma. Moge zalozyc standard brembo w tym przedziale cenowym.
Hyundai Santa Fe '04 4WD 2.0 CRDi 140KM - dupowóz
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera :-)
Awatar użytkownika
zimonK
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 495
Rejestracja: 01 lis 2010, 21:02
Posiadane auto: R56 Cooper S 13'
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: zimonK »

Szymon
Maciek_m
Nowy
Nowy
Posty: 94
Rejestracja: 04 sty 2011, 14:10
Posiadane auto:
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Maciek_m »

Tylko, że
1. co prawda mam konto na ebay ale bez historii zakupów więc pewnie COD nie wyślą a inaczej nie kupię.
2. jak długo to będzie iść DHLem? Masz doświadczenie?
Hyundai Santa Fe '04 4WD 2.0 CRDi 140KM - dupowóz
Mini Cooper S Park Lane Steptronik '06 beżowa tapicera :-)
Olo

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Olo »

Zadzwon do Inter Carsu i mozliwe, ze bede do mojego R56 tez nie ma power discow z ATE.

Klocki Ceramic jedynie siem, ze sa na pewno.
SpaCar

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: SpaCar »

Jakby ktoś potrzebował to dla forumowiczów ceny poniżej:

klocki Cooper r56:
przód:
1. ATE CERAMIC - 270zł
2. ATE - 183zł
3. TRW - 125zł
tył:
1. ATE CERAMIC - 230zł
2. ATE - 170zł
3. TRW- 125zł

Tarcze przód: TRW -127zł/sztuka
tarcze tył: TRW - 79zł/sztuka

klocki Cooper r56s
przód:
1. ATE CERAMIC - 330zł/kpl
2. ATE - 233zł/kpl
3. TRW - 173zł/kpl
tył:
1. ATE CERAMIC - 230zł/kpl
2. ATE - 170zł/kpl
3. TRW - 125zł/kpl

tarcze:
przód 294mm - 178zł sztuka ATE
tył - 79zł/sztuka TRW

Do r50 i r53 także dostępne - kontakt przez e-mail.

Ceny brutto.
Awatar użytkownika
Hubo84
Nowy
Nowy
Posty: 49
Rejestracja: 22 lis 2011, 14:21
Posiadane auto: R56
Lokalizacja: Warszawa

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: Hubo84 »

Mój Mini CooperS (R56) 174 km końcówka nr WIN: TT91410, proszę pilnie o pomoc - jakie będą najlepsze klocki, pasujące do oryginalnych tarcz?
Jutro jadę na serwis, nie chciałbym, żeby wcisnęli mi jakieś gówno - facet przez tel. sugerował mi jakieś firmy Zimmerman (komplet 240 zł przód) czy jakoś tak :)
Awatar użytkownika
pididi
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1090
Rejestracja: 19 cze 2008, 20:39
Posiadane auto: Clubman JCW LCI
Lokalizacja: Poznań

Re: Jakie lepsze ATE czy TRW

Post autor: pididi »

Odnośnie budżetowej alternatywy BBK.
Zestaw który pokazałem na poprzedniej strony ma wymiary 305x28mm + sprawdzony zacisk czterotłoczkowy Brembo. Tarcza fajna, bo gruba i z dużą pojemnością cieplną.

Tarcze pochodzą z Ibizy Cupry III, 6KL 615 301. Do dostania w ASO lub zamiennik Textara. Nie istnieje nic innego. I tak zawsze wolałem combo gładka tarcza + dobry klocek niż użeranie się z mikropęknięciami przy nawiercanych...

Zacisk to jak pisałem Brembo - ponoć pasują nawet std. przewody hamulcowe (foto potwierdzające niżej). Wymiary klocka 125x52mm. Jutro chcę sprawdzić, czy zaciski od AR 166, Fiata Coupe Turbo, Peugeota 406 3.0V6 i Lancerów Evo/Subaru się czymś różnią (mocowanie). Może ktoś wie?

Pozostaje kwestia dorobienia adaptera i samej wielkości zacisków - są naprawdę spore, wchodzą na Ultraleggery ET37 + 2mm dystans.
Załączniki
mini-torque-foto_933695_17404883_zoom_18525499.jpg
mini-torque-foto_933695_17404883_zoom_18525499.jpg (66.08 KiB) Przejrzano 1569 razy
static
ODPOWIEDZ