A możesz umieścić zdjęcie tej regulacji?? Ciekaw jestem tego rozwiązaniase7ven pisze:Jeszcze regulacja fotela kierowcy na wysokość mnie zdziwiła.
Tak wygląda od spodu.
Triumph Dolomite
Moderator: flapjck1
- Psztymucel
- Wiarus
- Posty: 890
- Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
- Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
- Lokalizacja: Świdnica
- Kontakt:
Re: Triumph Dolomite
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Na to zdjęcie musisz poczekać - siedzenia poszły do "archiwum". Będzie montaż to wkleję.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Wczoraj wypiaskowana podłoga, nadkola.
Dzisiaj pomalowane podkładem dwuskładnikowym aby rdza się nie wgryzła. Żadna dziura się nie pokazała
Dzisiaj pomalowane podkładem dwuskładnikowym aby rdza się nie wgryzła. Żadna dziura się nie pokazała
- Załączniki
-
- Podłoga po piasku 1.jpg (215.33 KiB) Przejrzano 4029 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Triumph Dolomite
ostro!
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Podłoga, nadkola pomalowane farbą 1 raz.
Elementy zawieszenia (wypiaskowane) są w malowaniu proszkowym. Sworznie, końcówki drążków kierowniczych i przekładnia oddane do regeneracji - wytrzyma to dłużej niż wątpliwej jakości podróbki a cena zdecydowanie niższa.
Elementy zawieszenia (wypiaskowane) są w malowaniu proszkowym. Sworznie, końcówki drążków kierowniczych i przekładnia oddane do regeneracji - wytrzyma to dłużej niż wątpliwej jakości podróbki a cena zdecydowanie niższa.
- Załączniki
-
- Podłoga malowanie.jpg (228 KiB) Przejrzano 3926 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Tylne zawieszenie prawie gotowe - trochę będzie zabawy z regulowanym SPAXE'M.
- Załączniki
-
- Już by był wsadzony z zawieszeniem
Niestety w GB robią POLY bez polotu
za grube tulejki i trzeba toczyć!!! - Sanki, zawias p.jpg (137.86 KiB) Przejrzano 3775 razy
- Już by był wsadzony z zawieszeniem
-
- Zawias tył.jpg (161.24 KiB) Przejrzano 3775 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Auto na kołach przygotowane do naprawy blacharskiej.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2012, 16:07 przez se7ven, łącznie zmieniany 1 raz.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Silnik wyjęty aby dobrze pomalować komorę. Przy okazji z czystej ciekawości podgląd jak wygląda skrzynia biegów - jest jak nowa czyli przebieg z drogomierza się potwierdza.
Drugi silnik już się "rzeźbi".
Drugi silnik już się "rzeźbi".
- Załączniki
-
- Skrzynia środek.jpg (116.07 KiB) Przejrzano 3401 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Triumph Dolomite
kupiles drugi silnik czy cale auto?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Silnik, skrzynię i jeszcze trochę innych części również tzw. NOS
Wygląd komory silnika.
Wygląd komory silnika.
- Załączniki
-
- Komora silnika.jpg (96 KiB) Przejrzano 3385 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
-
- Nowy
- Posty: 36
- Rejestracja: 26 sty 2009, 09:29
- Posiadane auto: Rover Mini Cooper 1,3 .1992r Morris Mini 850 de luxe 1967r
- Lokalizacja: olsztyn,ul Dożynkowa 77
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Triumph Dolomite
Czytaj ze zrozumieniem! Podkład reaktywny jest szary, siwy jak kto woli.
Kolor niebieski to jest chlorokauczuk - po blacharce będzie nałożony jeszcze raz a potem konserwacja.
Sądzę, że po takich zabiegach blacha wytrzyma przynajmniej do mojej emerytury
Kolor niebieski to jest chlorokauczuk - po blacharce będzie nałożony jeszcze raz a potem konserwacja.
Sądzę, że po takich zabiegach blacha wytrzyma przynajmniej do mojej emerytury
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Triumph Dolomite
a ty ile masz do tej emerytury?? jakos niezbyt wiele mlodzieniaszku
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- humin
- Super użytkownik
- Posty: 2321
- Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Gdańsk
Re: Triumph Dolomite
eee Piotr młody jest jeszcze, tylko tak poważnie wygląda
a to zabezpieczenie to wytrzyma myślę i do mojej emerytury
a to zabezpieczenie to wytrzyma myślę i do mojej emerytury
Re: Triumph Dolomite
Świetne znalezisko kibicuję modom:)se7ven pisze:Triumph Dolomite Sprint 1976r. Przebieg 9 000km (i chyba jest prawdziwy)
Blacharsko wygląda to tak:
Praktycznie bez korozji, wszystko zdrowe oprócz kilku miejscowych parchów.
Trzeba wymienić drzwi, słupek środkowy, próg zew. i wew. + płyta blacharska i pociągnięcie w bok.
O tyle jest dobrze, że jest zero korozji i dziur!
Nie działają kierunkowskazy i światła awaryjne, podświetlenie czasomierza, kontrolka ciśnienia oleju.
Brak lampek oświetlenia tablicy rejestracyjnej.
Na plus – zero wycieków z układu napędowego, silnik pali na dotyk, skrzynia, hamulce ok. opony trzymają ciśnienie, wydech z nierdzewki, chromy kompletne i w b. dobrym stanie, wnętrze praktycznie jak nowe. Posiada płynną regulację kierownicy w pionie.
Francuski przegląd ważny do jutra.
Silnik 2,0 127KM , 168Nm, waga 1000kg od 0 – 100km coś ok. 9s a to jest rewelacja jak na lata 70 a auto niepozorne.