Triumph Dolomite

Część forum poświęcona naszym Miniakom. Zanim założysz nowy post, zapoznaj sie z panującymi tu zasadami.

Moderator: flapjck1

Awatar użytkownika
Psztymucel
Wiarus
Wiarus
Posty: 890
Rejestracja: 05 gru 2004, 09:32
Posiadane auto: IMA, Fulvia, 900, Ypsilon
Lokalizacja: Świdnica
Kontakt:

Re: Triumph Dolomite

Post autor: Psztymucel »

se7ven pisze:Jeszcze regulacja fotela kierowcy na wysokość mnie zdziwiła.
Tak wygląda od spodu.
A możesz umieścić zdjęcie tej regulacji?? Ciekaw jestem tego rozwiązania :-)
One of God's own prototypes. A high-powered mutant of some kind never even considered for mass production. Too weird to live, and too rare to die.
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Na to zdjęcie musisz poczekać - siedzenia poszły do "archiwum". Będzie montaż to wkleję.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Wczoraj wypiaskowana podłoga, nadkola.
Dzisiaj pomalowane podkładem dwuskładnikowym aby rdza się nie wgryzła. Żadna dziura się nie pokazała :wink:
Załączniki
Podłoga po piasku 1.jpg
Podłoga po piasku 1.jpg (215.33 KiB) Przejrzano 4029 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Triumph Dolomite

Post autor: flapjck1 »

ostro!
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Podłoga, nadkola pomalowane farbą 1 raz.
Elementy zawieszenia (wypiaskowane) są w malowaniu proszkowym. Sworznie, końcówki drążków kierowniczych i przekładnia oddane do regeneracji - wytrzyma to dłużej niż wątpliwej jakości podróbki a cena zdecydowanie niższa.
Załączniki
Podłoga malowanie.jpg
Podłoga malowanie.jpg (228 KiB) Przejrzano 3926 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Tylne zawieszenie prawie gotowe - trochę będzie zabawy z regulowanym SPAXE'M.
Załączniki
Już by był wsadzony z zawieszeniem<br />Niestety w GB robią POLY bez polotu<br />za grube tulejki i trzeba toczyć!!!
Już by był wsadzony z zawieszeniem
Niestety w GB robią POLY bez polotu
za grube tulejki i trzeba toczyć!!!
Sanki, zawias p.jpg (137.86 KiB) Przejrzano 3775 razy
Zawias tył.jpg
Zawias tył.jpg (161.24 KiB) Przejrzano 3775 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Auto na kołach przygotowane do naprawy blacharskiej.
Ostatnio zmieniony 25 paź 2012, 16:07 przez se7ven, łącznie zmieniany 1 raz.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Silnik wyjęty aby dobrze pomalować komorę. Przy okazji z czystej ciekawości podgląd jak wygląda skrzynia biegów - jest jak nowa czyli przebieg z drogomierza się potwierdza.
Drugi silnik już się "rzeźbi".
Załączniki
Skrzynia środek.jpg
Skrzynia środek.jpg (116.07 KiB) Przejrzano 3401 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Triumph Dolomite

Post autor: flapjck1 »

kupiles drugi silnik czy cale auto?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Silnik, skrzynię i jeszcze trochę innych części również tzw. NOS
Wygląd komory silnika.
Załączniki
Komora silnika.jpg
Komora silnika.jpg (96 KiB) Przejrzano 3385 razy
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
morris super
Nowy
Nowy
Posty: 36
Rejestracja: 26 sty 2009, 09:29
Posiadane auto: Rover Mini Cooper 1,3 .1992r Morris Mini 850 de luxe 1967r
Lokalizacja: olsztyn,ul Dożynkowa 77

Re: Triumph Dolomite

Post autor: morris super »

Jaka to farba, ta niebieska? To podklad czy grunt ?
morris de-luxe
Awatar użytkownika
se7ven
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 1532
Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
Lokalizacja: Cieszyn

Re: Triumph Dolomite

Post autor: se7ven »

Czytaj ze zrozumieniem! Podkład reaktywny jest szary, siwy jak kto woli.
Kolor niebieski to jest chlorokauczuk - po blacharce będzie nałożony jeszcze raz a potem konserwacja.
Sądzę, że po takich zabiegach blacha wytrzyma przynajmniej do mojej emerytury :mrgreen:
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Triumph Dolomite

Post autor: flapjck1 »

a ty ile masz do tej emerytury?? jakos niezbyt wiele mlodzieniaszku :P
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
humin
Super użytkownik
Super użytkownik
Posty: 2321
Rejestracja: 01 mar 2007, 21:48
Posiadane auto:
Lokalizacja: Gdańsk

Re: Triumph Dolomite

Post autor: humin »

eee Piotr młody jest jeszcze, tylko tak poważnie wygląda :)
a to zabezpieczenie to wytrzyma myślę i do mojej emerytury :)
naruto

Re: Triumph Dolomite

Post autor: naruto »

se7ven pisze:Triumph Dolomite Sprint 1976r. Przebieg 9 000km (i chyba jest prawdziwy)
Blacharsko wygląda to tak:
Praktycznie bez korozji, wszystko zdrowe oprócz kilku miejscowych parchów.
Trzeba wymienić drzwi, słupek środkowy, próg zew. i wew. + płyta blacharska i pociągnięcie w bok.
O tyle jest dobrze, że jest zero korozji i dziur! :wink:
Nie działają kierunkowskazy i światła awaryjne, podświetlenie czasomierza, kontrolka ciśnienia oleju. :mad:
Brak lampek oświetlenia tablicy rejestracyjnej. :neutral:
Na plus – zero wycieków z układu napędowego, silnik pali na dotyk, skrzynia, hamulce ok. opony trzymają ciśnienie, wydech z nierdzewki, chromy kompletne i w b. dobrym stanie, wnętrze praktycznie jak nowe. Posiada płynną regulację kierownicy w pionie. :!:
Francuski przegląd ważny do jutra.
Silnik 2,0 127KM , 168Nm, waga 1000kg od 0 – 100km coś ok. 9s a to jest rewelacja jak na lata 70 a auto niepozorne. :razz:
Świetne znalezisko :) kibicuję modom:)
ODPOWIEDZ