Przekaznik ktory wymienilem zlokalizowany jest po stronie kierowcy pod podszybiem jest ich chyba 4.
Tuning okablowania o ktorym wspomniales robiony byl przez poprzedniego wlasciciela-to akurat chyba wyszlo na lepsze mojemu Miniakowi bo dostep do bezpiecznikow jest raczej latwy i nie musze szukac po kablach...
nie pali - nie słychać pompy paliwa
Moderator: flapjck1
-
- Swój Człowiek
- Posty: 227
- Rejestracja: 31 lip 2012, 13:32
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Rzeszow/Anglia
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: nie pali - nie słychać pompy paliwa
oryginalnie są tam przekaźniki, ale tylko 2 sztuki w kolorze żółtym, jeden odpowiada za dodatkowy wiatrak a drugi za sondę lambda (grzałka), także masz coś dołożone dodatkowo, albo przekaźnik w czarnej skrzynce padł i został pominięty zwykłym przekaźnikiem
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Gibki Staruszek
- Maniak
- Posty: 2693
- Rejestracja: 05 wrz 2007, 00:21
- Posiadane auto: mini 1000 ooooolala !!!
- Lokalizacja: Kamień Pomorski
Re: nie pali - nie słychać pompy paliwa
Pompa orginalna to drogi i wadliwy temat ... tak mi przyszło do głowy czy dawał ktoś już zewnętrzną pompę do mpi/spi ? nowe sa po 150 zł ... takie jak w oplach omega itp...darekforest pisze:... to na pewno nie koniec tematu pompy paliwa w moim Mini.Jak wspomnialem w poprzednich postach, pompa glosno pracuje-piszczy- i okres jej urzywalnosci zbliza sie ku koncowi...
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: nie pali - nie słychać pompy paliwa
wewnętrzne która da się wrzucić zamiast oryginału też są i nie są drogie, nie ma sensu bawić się w przeróbki i zostawianie na zewnątrz
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas