problem z wtryskiem 1300 spi
Moderator: flapjck1
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Na zimno sa za niskie obroty.Ok super wiec teraz musze tylko gdzies ten krokowy dostac .Wielkie dzieki za pomoc jak uda mi sie gdzies dostac krk to zamelduje o efekcie.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
taki sam wtrysk jest w Roverach 111, tylko patrz na zdjęcia na allegro bo 111 poźniej miałby wielopunktowy
ostatnio miałem podobny przypadek, silnik jako taki działał, ale problemem były kabelki w środku obudowy, łączące silnik z kostką na zewnątrz, są dość charakterystycznie skręcone, jak się je ruszyło to krokowiec chodził a później znów umierał
ostatnio miałem podobny przypadek, silnik jako taki działał, ale problemem były kabelki w środku obudowy, łączące silnik z kostką na zewnątrz, są dość charakterystycznie skręcone, jak się je ruszyło to krokowiec chodził a później znów umierał
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Znalazłem cos takiego, czy to pasuje? Rover 111 1.1L 97rok. Co o tym sadzicie?
- Załączniki
-
- wtrysk 2.JPG (61.04 KiB) Przejrzano 915 razy
-
- wtrysk 1.JPG (63.14 KiB) Przejrzano 915 razy
- forki
- Swój Człowiek
- Posty: 160
- Rejestracja: 29 cze 2009, 18:26
- Posiadane auto: Mini 1.3 SPI 95r
- Lokalizacja: Piastów / Łapy
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
Przepustnica wygląda tak samo – ale dolot jest jakiś inny, pierwsze co zauważyłem to czujnik tem. Cieczy jest po drugiej stronie.
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
kolektor musi być inny bo to inne auto i inny silnik, dolot podobnie (inne ułożenie pod maską) istotny jest sam wtrysk z silnikiem krokowym i potencjometr przepustnicy, te elementy będą takie same
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
a tak zupelnie adhoc, nie zmieniales przy okazji sprzegla?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
-
- Swój Człowiek
- Posty: 307
- Rejestracja: 06 sty 2005, 20:27
- Posiadane auto: Mini 1300
- Lokalizacja: Nadarzyn
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
FLAP NIE ""CFANIAKUJ ""
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: problem z wtryskiem 1300 spi
a co?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow