problem z wtryskiem 1300 spi

Wszystko o klasycznych Mini.

Moderator: flapjck1

kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Na zimno sa za niskie obroty.Ok super wiec teraz musze tylko gdzies ten krokowy dostac facepalm .Wielkie dzieki za pomoc jak uda mi sie gdzies dostac krk to zamelduje o efekcie.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: Sadam »

taki sam wtrysk jest w Roverach 111, tylko patrz na zdjęcia na allegro bo 111 poźniej miałby wielopunktowy

ostatnio miałem podobny przypadek, silnik jako taki działał, ale problemem były kabelki w środku obudowy, łączące silnik z kostką na zewnątrz, są dość charakterystycznie skręcone, jak się je ruszyło to krokowiec chodził a później znów umierał
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

dziekuje za podpowiedz sprobuje poszukac.
:wink:
kubus800

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: kubus800 »

Znalazłem cos takiego, czy to pasuje? Rover 111 1.1L 97rok. Co o tym sadzicie?
Załączniki
wtrysk 2.JPG
wtrysk 2.JPG (61.04 KiB) Przejrzano 920 razy
wtrysk 1.JPG
wtrysk 1.JPG (63.14 KiB) Przejrzano 920 razy
Awatar użytkownika
forki
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 160
Rejestracja: 29 cze 2009, 18:26
Posiadane auto: Mini 1.3 SPI 95r
Lokalizacja: Piastów / Łapy

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: forki »

Przepustnica wygląda tak samo – ale dolot jest jakiś inny, pierwsze co zauważyłem to czujnik tem. Cieczy jest po drugiej stronie.
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: Sadam »

kolektor musi być inny bo to inne auto i inny silnik, dolot podobnie (inne ułożenie pod maską) istotny jest sam wtrysk z silnikiem krokowym i potencjometr przepustnicy, te elementy będą takie same
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: Sadam »

www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: flapjck1 »

a tak zupelnie adhoc, nie zmieniales przy okazji sprzegla?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: Sadam »

:mrgreen:
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
sebek81
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 307
Rejestracja: 06 sty 2005, 20:27
Posiadane auto: Mini 1300
Lokalizacja: Nadarzyn

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: sebek81 »

FLAP NIE ""CFANIAKUJ ""
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8845
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: problem z wtryskiem 1300 spi

Post autor: flapjck1 »

a co?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
ODPOWIEDZ