Pytanie mpi/spi
Moderator: flapjck1
Pytanie mpi/spi
Witam wszystkich, jestem nowym uzytkownikiem mini:)
Pytanie mam i w przyszlosci pewnie tez bede mial, jako ze autko potrzebuje troche pracy:)
Po kupnie autka, wracajac do domu zaszczycil mnie mini obowiazkowym postojem i powiedzial ze chce lawete, okazala sie, ze filtr paliwa jest zapchany, zamowilem filtr i jakis tam jeszcze jeden przewodzik i czekam na dostawe. W miedzyczasie kupilem prosty filtr przeplywowy giętkie przewody paliwowe i zrobile prowizorke i jezdzi o dziwo:) Robiąc prowizorke, odkręcając stasry filtr postanowilem niechcacy ukrecic przewod paliwowy juz nie giętki niestety:)
na mini spares takiż wystepuje ale nawet nie wiem jak poznac ze mam silnik mpi czy spi a moze to nie ma znaczenia? ( na przyszlosc do zamawiania czesci tez mi sie ta wiedza przyda)
Mini 1.3i 96r automatic.
czesc wyglada tak.
http://www.minispares.com/product/Class ... 0catalogue
Dzięki z góry za odpowiedz.
Pozdrawiam
Tomek
Pytanie mam i w przyszlosci pewnie tez bede mial, jako ze autko potrzebuje troche pracy:)
Po kupnie autka, wracajac do domu zaszczycil mnie mini obowiazkowym postojem i powiedzial ze chce lawete, okazala sie, ze filtr paliwa jest zapchany, zamowilem filtr i jakis tam jeszcze jeden przewodzik i czekam na dostawe. W miedzyczasie kupilem prosty filtr przeplywowy giętkie przewody paliwowe i zrobile prowizorke i jezdzi o dziwo:) Robiąc prowizorke, odkręcając stasry filtr postanowilem niechcacy ukrecic przewod paliwowy juz nie giętki niestety:)
na mini spares takiż wystepuje ale nawet nie wiem jak poznac ze mam silnik mpi czy spi a moze to nie ma znaczenia? ( na przyszlosc do zamawiania czesci tez mi sie ta wiedza przyda)
Mini 1.3i 96r automatic.
czesc wyglada tak.
http://www.minispares.com/product/Class ... 0catalogue
Dzięki z góry za odpowiedz.
Pozdrawiam
Tomek
-
- Swój Człowiek
- Posty: 307
- Rejestracja: 06 sty 2005, 20:27
- Posiadane auto: Mini 1300
- Lokalizacja: Nadarzyn
Re: Pytanie mpi/spi
Taki przewod bez problemu dorobisz w Pl .Wydasz okolo 40-50 zł.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Pytanie mpi/spi
ale on jest w uk, wiec lepiej bedzie jak go po prostu kupi na minispares
pasuje i do tego auta i do tego,
pasuje i do tego auta i do tego,
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Pytanie mpi/spi
On jest w południowej Irlandii
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytanie mpi/spi
akurat niekoniecznie pasuje do, filtr paliwa były takie same, ale potem ktoś postanowił zmienić i w niektórych MPI są już z innymi gwintami
biorąc pod uwagę rocznik raczej masz SPI, jak zrobisz zdjęcie pod maską to powiemy na 100%
a poza tym MPI miały poduszki powietrzne
biorąc pod uwagę rocznik raczej masz SPI, jak zrobisz zdjęcie pod maską to powiemy na 100%
a poza tym MPI miały poduszki powietrzne
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Pytanie mpi/spi
poza tym tu masz lokalne forum.
www.miniclub.ie
www.miniclub.ie
Re: Pytanie mpi/spi
Na irlandzkie forum nawet nie pisalem bo tam raczej za duzo osob sie nie kreci:) a tu co sie dzieje. zrobie niedlugo zdjecie pod maską dla pewności.
Poki co moge rozumieć, że mam spi bo nie mam poduszekpowietrznych?
Dzieki za odpowiedzi
Poki co moge rozumieć, że mam spi bo nie mam poduszekpowietrznych?
Dzieki za odpowiedzi
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytanie mpi/spi
tak jest, jak masz chłodnicę z boku a nie na przodzie to sprawę potwierdza i jeszcze masa innych większych mniejszych różnic
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Pytanie mpi/spi
Z boku jest chłodnica, i bez zbiorniczka wyrównawczego, to sie wyjasniło!
To jeszcze jedno pytanie mam, chce podnieść zawieszenie bo jest strach,ze zaraz mi wydech urwie...chce kupic cos takiego
http://www.minispares.com/product/Class ... 0to%20shop
to juz pasuje do kazdego miniaka chyba nie? moge brac i sie nie martwic? no i czy majac jako takie pojecie, klucze i chęci dam rade sobie to sam zmienic, czy lepiej zlecic mechanikowi z jakis powodów?
Pozdrawiam
To jeszcze jedno pytanie mam, chce podnieść zawieszenie bo jest strach,ze zaraz mi wydech urwie...chce kupic cos takiego
http://www.minispares.com/product/Class ... 0to%20shop
to juz pasuje do kazdego miniaka chyba nie? moge brac i sie nie martwic? no i czy majac jako takie pojecie, klucze i chęci dam rade sobie to sam zmienic, czy lepiej zlecic mechanikowi z jakis powodów?
Pozdrawiam
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytanie mpi/spi
1. najpierw sprawdź czy już takiego patentu nie masz
2. zestaw nie służy do podnoszenia zawieszenia które już leży i kwiczy tylko do jego regulacji i równego ustawiania (bo zawieszenie i tak nie będzie pracować)
3.prawdopodobnie musisz najpierw zaopatrzyć się w to:
http://www.minispares.com/product/Class ... o%20search
lub jakiś odpowiednik i dopiero z nowymi gruszkami zakładasz regulatory (bardziej ny obniżyć auto, konkretnie przód)
4. zapoznaj się z tym tematem zanim kupisz http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... ht=gruszki i poszperaj po forum bo było na temat gruch więcej
5. do wymiany niezbędne będą specjalnie narzędzia i jest to robota na parę godzin, nawet jak się wie co i jak
2. zestaw nie służy do podnoszenia zawieszenia które już leży i kwiczy tylko do jego regulacji i równego ustawiania (bo zawieszenie i tak nie będzie pracować)
3.prawdopodobnie musisz najpierw zaopatrzyć się w to:
http://www.minispares.com/product/Class ... o%20search
lub jakiś odpowiednik i dopiero z nowymi gruszkami zakładasz regulatory (bardziej ny obniżyć auto, konkretnie przód)
4. zapoznaj się z tym tematem zanim kupisz http://forum.mini.org.pl/viewtopic.php? ... ht=gruszki i poszperaj po forum bo było na temat gruch więcej
5. do wymiany niezbędne będą specjalnie narzędzia i jest to robota na parę godzin, nawet jak się wie co i jak
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Pytanie mpi/spi
hmmmm, to chyba jednak do warsztatu pojade
Dzięki
Pozdrawiam
Tomek
Dzięki
Pozdrawiam
Tomek
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytanie mpi/spi
a propos filtrów SPI MPI
http://minispares.com/product/Classic/F ... 0to%20shop
http://minispares.com/product/Classic/F ... 0to%20shop
czyli trzeba patrzeć na numery, roczniki 97-98 jeszcze ze starym filtrem, ale kiedy dokładnie zmienili to nie wiem
http://minispares.com/product/Classic/F ... 0to%20shop
http://minispares.com/product/Classic/F ... 0to%20shop
czyli trzeba patrzeć na numery, roczniki 97-98 jeszcze ze starym filtrem, ale kiedy dokładnie zmienili to nie wiem
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Pytanie mpi/spi
zamówiłem dokładnie taki jak w linku, bo wygląda identycznie ze starym:)
- Sadam
- Maniak
- Posty: 2671
- Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Re: Pytanie mpi/spi
to jak zamówiłeś ten z linku to zły
oba wyglądają identycznie, ten do SPI i wczesnych MPI tak o:
http://minispares.com/product/Classic/F ... ic/GFE7059].aspx|Back%20to%20search
powyżej zrobiłem babola i ten sam link, akurat do nowszego filtra do MPI, jest wklejony podwójnie, tak jak pisałem trzeba sprawdzić numer nadwozia!
oba wyglądają identycznie, ten do SPI i wczesnych MPI tak o:
http://minispares.com/product/Classic/F ... ic/GFE7059].aspx|Back%20to%20search
powyżej zrobiłem babola i ten sam link, akurat do nowszego filtra do MPI, jest wklejony podwójnie, tak jak pisałem trzeba sprawdzić numer nadwozia!
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas
Re: Pytanie mpi/spi
niestety masz racje:( poszukam jeszcze moze jakis przejsciowek coby wkrecic w filtr i zeby na to zalozyc gumowy przewod paliwowy.