witam
Moderator: flapjck1
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: witam
wymienic uszczelki - pekla na klejeniu i sie skurczyla
doraznie mozna to zakleic klejem do wklejania szyb np
doraznie mozna to zakleic klejem do wklejania szyb np
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: witam
nie no jest klin -wciskany w rowek w uszczelce, wciskanie go wyraźnie powiększa uszczelkęmajero pisze:czyli nie brakuje jakiegos klina czy czegos takiego?ups.a Mozna gdzies zakupic jeszcze nowa uszczelkę i jaki to jest koszt?
tu masz link do youtuba klik
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
Re: witam
Wydaje Ci się... Z dobrym przyrządem do klina (w postaci chociażby klucza oczkowego) i sporą ilością lubrykantu (ze swojej strony polecam glikol) idzie jak po maśle... Przynajmniej tylna, bo z przednią to jednak trzeba się trochę więcej namęczyć.
-
- Swój Człowiek
- Posty: 450
- Rejestracja: 31 sie 2008, 22:04
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Scotland, UK
Re: witam
byc moze masz jakąś niepasującą uszczelkę, ale uwierz-klin bardzo mocno naciąga uszczelkę, jej wszelkie fałdy itp.majero pisze:dziwna metoda wkladania szyb. ja zawsze wkladalem na sznurek.o tym klinie(pasek plastikowy) wiem tylko ja jednak mam chyba za małą uszczelke
a "real mini" is definitely not big, plastic and german
Re: witam
uszczelka wyglada na orginalna nie jest pomarszczona. Mysle ze jest tak jak mowil flipjck1 jest peknieta i dlatego jest szpara.dzwonilem do sklepu i koszt nowej nie zabija w granicach110zl razem z nowym blyszczacym klinem.wiec nawet nie bede teraz probowal wkladac starego klina.W ta szczeline dociolem wczoraj uszczelke od malucha.i powodzi juz raczej nie bedzie.
Re: witam
Po trzech dniach szukania na forum info o kierunkach i awaryjnych i godzinach spedzonych w kablach udalo mi sie zrobic jedno i drugie ale pojawil sie kolejny klopot. Ładowanie aku.jest napiecie ladowania 13.8-14.4V ale blak pradu.przy zapalonych swiatłach daje tylko 0.1A albo wcale .Teraz co jest przyczyna?plytka diodowa?Jest dostepna nowa?czy bylo wiele rodzajow alternatorow.czy raczej jeden typ?jesli ktos ma jakies info.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: witam
altek praktycznie to byl jeden ( caly metalowy )
drugi typ ( starszy - z charakterystyczna "dupka" z plastiku czarnego) jest bardzo rzadko spotykany ( u nas w pl )
jezeli masz prac na altku to posprawdzaj kable, pewnie gdzies ci nei kontaktuje ( na rozruszniku?? ) moze klemy? moze pekniety przewod plusowy i zwiera gdzies do budy?
drugi typ ( starszy - z charakterystyczna "dupka" z plastiku czarnego) jest bardzo rzadko spotykany ( u nas w pl )
jezeli masz prac na altku to posprawdzaj kable, pewnie gdzies ci nei kontaktuje ( na rozruszniku?? ) moze klemy? moze pekniety przewod plusowy i zwiera gdzies do budy?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow