Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
Moderator: flapjck1
- Alfik30
- Swój Człowiek
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
- Posiadane auto: Cooper S - R53
- Lokalizacja: Będzin
Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
Powoli zbliża się jesień/zima.
Planuję oddać auto do konserwacji profili zamkniętych i podwozia środkiem Rust-Check. Nie jest to tania operacja (600-800 zł). Na górnym śląsku nie dobrego warsztatu który oferuje tego typu usługę więc wybiorę się do Krakowa, tam jest jeden warsztat.
Gdyby ktoś z Was był chętny zabezpieczyć MIniaka ( sprowadzone z Włoch nie posiadają ochrony antykorozyjnej), do piszcie tutaj. Może gdyby zebrało się kilka sztuk to wynegocjowałbym lepszą cenę.
Na zgłoszenia czekam miesiąc od daty ukazania postu.
Planuję oddać auto do konserwacji profili zamkniętych i podwozia środkiem Rust-Check. Nie jest to tania operacja (600-800 zł). Na górnym śląsku nie dobrego warsztatu który oferuje tego typu usługę więc wybiorę się do Krakowa, tam jest jeden warsztat.
Gdyby ktoś z Was był chętny zabezpieczyć MIniaka ( sprowadzone z Włoch nie posiadają ochrony antykorozyjnej), do piszcie tutaj. Może gdyby zebrało się kilka sztuk to wynegocjowałbym lepszą cenę.
Na zgłoszenia czekam miesiąc od daty ukazania postu.
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
Kolejne urban legends To tak jak z tą produkcją samochodów na osobnej taśmie na rynki Środkowej i Wschodniej Europy Żebyś na przyszłość nie powielał bzdur: linia produkcyjna jest tylko jedna. Auta z tej linii mogą się różnić wyposażeniem, ale nie procesem produkcji w tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Niektóre rynki (jak szwajcarski np.) wymagały dodatkowego wyposażenia. To wszystko. Pozdr.!Alfik30 pisze:Powoli zbliża się jesień/zima.
Planuję oddać auto do konserwacji profili zamkniętych i podwozia środkiem Rust-Check. Nie jest to tania operacja (600-800 zł). Na górnym śląsku nie dobrego warsztatu który oferuje tego typu usługę więc wybiorę się do Krakowa, tam jest jeden warsztat.
Gdyby ktoś z Was był chętny zabezpieczyć MIniaka ( sprowadzone z Włoch nie posiadają ochrony antykorozyjnej), do piszcie tutaj. Może gdyby zebrało się kilka sztuk to wynegocjowałbym lepszą cenę.
Na zgłoszenia czekam miesiąc od daty ukazania postu.
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
ale goracy klimat sprzyja 2 rzeczom: wyplywaniu konserwacji ( woski ) z profili, oraz gotowaniu się akumulatora ( rdza ok kwasu pod aku )
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
Nie spotkalem sie z wyplywajaca konserwacja w moich autach, ani fabryczna, ani 'woskami' stosowanymi przeze mnie, nawet w najwieksze upaly. Rzeczywiscie, gdy blachy nie da sie dotknac z goraca, srodki zabezpieczajace maja zupelnie inna konsystencje, ale do 'plyniecia' jeszcze im sporo brakuje. Co do akumulatora to nie wiem, nie spotkalem sie z tym zjawiskiem i nie slyszalem o tym, ale jakos specjalnie sie tym nie interesowalem nigdy.
Co, jak juz mowilem, nie zmienia faktu, ze zawsze warto dodatkowo zakonserwowac wnetrza drzwi, profili zamknietych itp.
Co, jak juz mowilem, nie zmienia faktu, ze zawsze warto dodatkowo zakonserwowac wnetrza drzwi, profili zamknietych itp.
- se7ven
- Super użytkownik
- Posty: 1532
- Rejestracja: 14 sty 2005, 19:46
- Posiadane auto: Mini, Triumph Dolomite Sprint, Triumph TR7
- Lokalizacja: Cieszyn
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
To jeszcze mało widziałeś (lub było zrobione jakimś dziwnym środkiem).
Dobre materiały do konserwacji przestrzeni zamkniętych mają bardzo małą temp. płynięcia.
Dobre materiały do konserwacji przestrzeni zamkniętych mają bardzo małą temp. płynięcia.
wolnossący 1,3 112KM/6700 , 138Nm/5197
-
- Swój Człowiek
- Posty: 237
- Rejestracja: 12 sty 2005, 10:23
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Warszawa
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
Popatrz na Mercedesy " okulary" i Vito z lat 96-03 produkowane w z-dach w Hiszpanii . Dziura goni dziurę . I dlaczego kilkuletnie auta z Danii mają ogniska korozji ?Luomo pisze:Kolejne urban legends To tak jak z tą produkcją samochodów na osobnej taśmie na rynki Środkowej i Wschodniej Europy Żebyś na przyszłość nie powielał bzdur: linia produkcyjna jest tylko jedna. Auta z tej linii mogą się różnić wyposażeniem, ale nie procesem produkcji w tym zabezpieczeniem antykorozyjnym. Niektóre rynki (jak szwajcarski np.) wymagały dodatkowego wyposażenia. To wszystko. Pozdr.!
PAMPAS
Ostatnio zmieniony 08 paź 2013, 13:27 przez pampas1, łącznie zmieniany 2 razy.
- Alfik30
- Swój Człowiek
- Posty: 267
- Rejestracja: 25 lut 2013, 09:38
- Posiadane auto: Cooper S - R53
- Lokalizacja: Będzin
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
W takim razie co oznacza taka wersja wyposażeniowa???Kodem pisze:Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. (rozkodowane po nr VIN)
Ostatnio zmieniony 24 paź 2013, 09:39 przez Alfik30, łącznie zmieniany 1 raz.
- Gutowski
- Swój Człowiek
- Posty: 301
- Rejestracja: 02 sie 2013, 12:38
- Posiadane auto: r50
- Lokalizacja: Skoczów
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
Alfik30 pisze:W takim razie co oznacza taka wersja wyposażeniowa???Kodem pisze:Wybacz, ze sie wtrace, ale obawiam sie, ze powielasz motoryzacyjne legendy z ta ochrona antykorozyjna, czy jej brakiem w autach na Wlochy. Polecam odwiedziny polnocnych Wloch i zapoznanie sie z warunkami tam panujacymi zima, a pozniej zastanowienie sie, czy koncern BMW ryzykowalby dziury na wylot w 4 letnich autach swojej produkcji, ktore tam trafily Oczywiscie zabezpieczenie porzadne zabezpieczenie antykorozyjne poza fabrycznym jak najbardziej ma sens, nawet w autach przeznaczonych na rynek Alaski.
S915A AUSSENHAUTSCHUTZ ENTFALL Brak konserwacji pokrycia zewn. (rozkodowane po nr VIN)
właśnie też nie wiem, miałem tą samą opcję w e46 coupe, co przekładało się na wypryski rdzy na błotnikach ale drugą sprawą była tez podobno słaba blacha w e46
Re: Konserwacja profili zamkniętych i podwozia
mam miniaka z włoch i nie ma żadnej powłoki na korozje czy coś. Auto stoi na dworzu i nie ma nigdzie rdzy na podwoziu, chyba ze tłumnik
Ja