koledzy, mam taki problem. od paru dni po wyłączeniu silnika wiatrak chłodnicy pracuje jeszcze dobre 10-15 na pełnych obrotach. dzieje się to bez względu na to czy silnik pracował godzinę, czy minutę (np przy przestawianiu samochodu). trochę boję się, że jak tak dalej pójdzie to padnie mi akumulator.
macie jakieś sugestie? zastanawiam się czy coś nie złapało wilgoci bo auto nie ma osłon pod silnikiem jeszcze. ktoś miał podobny problem?
[R55 Clubman] długo pracujący wiatrak chłodnicy
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: [R55 Clubman] długo pracujący wiatrak chłodnicy
sprawdzic poziom plynu chlodzacego
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
- dawid
- Super użytkownik
- Posty: 1263
- Rejestracja: 25 lis 2006, 17:47
- Posiadane auto:
- Lokalizacja: Kraków
Re: [R55 Clubman] długo pracujący wiatrak chłodnicy
jestem w trakcie przechodzenia przez to w R60 - czujnik temperatury w termostacie kaputt. po uruchomieniu auta po nocy pokazuje temperature 80+ stopni.
moze u Ciebie to samo?
moze u Ciebie to samo?
R60 | since 2006.
-
- Nowy
- Posty: 26
- Rejestracja: 01 lip 2014, 07:17
- Posiadane auto: Mini Cooper Clubman
- Lokalizacja: Warszawa
Re: [R55 Clubman] długo pracujący wiatrak chłodnicy
faktycznie okazało się, że zbiornik wyrównawczy jest prawie pusty. doleję dziś, ale bardziej się zastanawiam jak to się stało, że cały płyn wyciekł. był dolewany na pełno jak kończyliśmy robić samochód na początku września