Prototypowy IC

Moderatorzy: flapjck1, Drail

Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

Myślenia było sporo,ale efekt jest super co widać po wykresie!!!
Załączniki
9460_320777628106096_3039212723844008575_n.jpg
(27.76 KiB) Pobrany 568 razy
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:mrgreen:
Załączniki
15454_320777738106085_6051152711610785766_n.jpg
15454_320777738106085_6051152711610785766_n.jpg (35.83 KiB) Przejrzano 606 razy
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:mrgreen:
Załączniki
10003491_320777664772759_3910237309190043013_n.jpg
10003491_320777664772759_3910237309190043013_n.jpg (37.16 KiB) Przejrzano 605 razy
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:mrgreen:
Załączniki
10374016_320777564772769_7664414174946893539_n.jpg
10374016_320777564772769_7664414174946893539_n.jpg (55.77 KiB) Przejrzano 606 razy
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:mrgreen:
Załączniki
10392542_320777604772765_4827416953545639310_n.jpg
10392542_320777604772765_4827416953545639310_n.jpg (51.48 KiB) Przejrzano 604 razy
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:mrgreen:
Załączniki
10636340_320777654772760_7804001572116432413_n.jpg
10636340_320777654772760_7804001572116432413_n.jpg (40.36 KiB) Przejrzano 603 razy
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:mrgreen:
Załączniki
535931_320777461439446_1317178547910682447_n.jpg
(26.62 KiB) Pobrany 565 razy
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:twisted:
Załączniki
1233995_320778471439345_4488405928102100415_n.jpg
1233995_320778471439345_4488405928102100415_n.jpg (49.05 KiB) Przejrzano 605 razy
Awatar użytkownika
flapjck1
Maniak
Maniak
Posty: 8846
Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
Kontakt:

Re: Prototypowy IC

Post autor: flapjck1 »

tylko wymiana icka takie przyrosty dala?
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Prototypowy IC

Post autor: Sadam »

flapjck1 pisze:tylko wymiana icka takie przyrosty dala?


no właśnie...

poza tym jakie efekty są jeśli chodzi o temp. w dolocie, bo otoczenia spadła o 10 stopni :D
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Prototypowy IC

Post autor: B!G LAM3 »

Krzysiek wymieniał wcześniej kółko pasowe na 17% mniejsze, plus wydech bez cat'a i custom made dolotz wyciętej puszki seryjnej.

Pomiary były jeszcze gdy było ciepło

Z tego co grzesiek mówil temp na serjnym IC sięgają 80/90 stopni po zagrzaniu wiec roznica bylaby dosc konkretna
Ostatnio zmieniony 08 gru 2014, 17:09 przez B!G LAM3, łącznie zmieniany 4 razy.
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

:razz: dziękuję przyjacielu za wyczerpujący opis hehe
Kangus83
Nowy
Nowy
Posty: 47
Rejestracja: 23 sty 2014, 21:13
Posiadane auto: Mini cooper s R53
Lokalizacja: Kraków

Re: Prototypowy IC

Post autor: Kangus83 »

Teraz przy konkretnej jeździe można sobie spokojnie dłoń na icku położyć!!! :wink:
Awatar użytkownika
Sadam
Maniak
Maniak
Posty: 2671
Rejestracja: 19 kwie 2005, 10:22
Posiadane auto:
Lokalizacja: Wrocław
Kontakt:

Re: Prototypowy IC

Post autor: Sadam »

B!G LAM3 pisze:Krzysiek wymieniał wcześniej kółko pasowe na 17% mniejsze, plus wydech bez cat'a i custom made dolotz wyciętej puszki seryjnej.

Pomiary były jeszcze gdy było ciepło

Z tego co grzesiek mówil temp na serjnym IC sięgają 80/90 stopni po zagrzaniu wiec roznica bylaby dosc konkretna
yyy, jakby nigdzie nie ma tu merytorycznej odpowiedzi na pytania moje i flapa, a są dość zasadne, jeśli pierwszy pomiar był na serii, a drugi ze zmienionym kółkiem itd. to przyrost nie wynika z IC

jeśli pierwszy pomiar był po kółku itd. to musiał być mocno rozczarowujący skoro wyszła seria :mrgreen:

to że było cieplej to widzę na wykresie, jak było cieplej to silnik miał mniejszą moc to też różnica mogła by wyglądać np 170 KM do 193 przy tej samej temp. otoczenia

może i sięgały 80-90, ale ile mają teraz? Teraz to na dworze jest 0, więc może i można rękę położyć

ale w sumie to ja się nie znam :mrgreen:
www.minicentrum.pl - Sklep internetowy
Mini Custom '92 HIF 44, LCB, 1300 big valve head, AP4T vented brakes
Mini Racer 96' 75,5KM/6798rpm 102Nm/3758rpm na remont nadszedł czas :(
B!G LAM3
Swój Człowiek
Swój Człowiek
Posty: 218
Rejestracja: 16 lis 2012, 17:15
Posiadane auto:
Lokalizacja: eter

Re: Prototypowy IC

Post autor: B!G LAM3 »

Sadam pisze:
B!G LAM3 pisze:Krzysiek wymieniał wcześniej kółko pasowe na 17% mniejsze, plus wydech bez cat'a i custom made dolotz wyciętej puszki seryjnej.

Pomiary były jeszcze gdy było ciepło

Z tego co grzesiek mówil temp na serjnym IC sięgają 80/90 stopni po zagrzaniu wiec roznica bylaby dosc konkretna
yyy, jakby nigdzie nie ma tu merytorycznej odpowiedzi na pytania moje i flapa, a są dość zasadne, jeśli pierwszy pomiar był na serii, a drugi ze zmienionym kółkiem itd. to przyrost nie wynika z IC

jeśli pierwszy pomiar był po kółku itd. to musiał być mocno rozczarowujący skoro wyszła seria :mrgreen:

to że było cieplej to widzę na wykresie, jak było cieplej to silnik miał mniejszą moc to też różnica mogła by wyglądać np 170 KM do 193 przy tej samej temp. otoczenia

może i sięgały 80-90, ale ile mają teraz? Teraz to na dworze jest 0, więc może i można rękę położyć

ale w sumie to ja się nie znam :mrgreen:
Jadę swoim na hamownię w najbliższych tygodniach to będzie można porównać, bo nie zmieniałem IC.
Jedyny szkopuł w tym, że mam kolektor wydechowy zmieniony.

nie musisz ładować sarkazmem :lol:
Ostatnio zmieniony 09 gru 2014, 00:28 przez B!G LAM3, łącznie zmieniany 1 raz.
ODPOWIEDZ