problem z spi
Moderator: flapjck1
Re: problem z spi
ps. szkoda że tak daleko mieszkam od Was, bo tutaj jestem sam i jakoś trzeba sobie radzić, stara technologia, ogólnie rzadkość spi i nikt nic nie kuma.
Re: problem z spi
Witam, chcę podziękować wszystkim za pomoc. Miniak już sprawny, rwie jak oszalały ( kolektor i wydech z nierdzewy bez kata ). Dzisiaj porobiłem na nowo podciśnienia, przeczyściłem świece i wymieniłem uszczelkę od serva hamulcowego ( przepuszczała powietrze i wszystko szło do wtrysku). Koszt naprawy to koszt uszczelki 23 zł i święta bez problemu na głowie. Najlepszego dla wszystkich.
Na zdjęciu ta uszczelka ( oczywiście nowa )
Na zdjęciu ta uszczelka ( oczywiście nowa )
- Załączniki
-
- uszczelka serva.jpg (7.53 KiB) Przejrzano 1105 razy
- Bochen
- Swój Człowiek
- Posty: 391
- Rejestracja: 03 maja 2009, 15:34
- Posiadane auto: Rover Mini 1.3i MPi 1999
- Lokalizacja: Łódź
Re: problem z spi
w które miejsce idzie ta uszczelka?
- flapjck1
- Maniak
- Posty: 8845
- Rejestracja: 12 lis 2004, 00:45
- Posiadane auto: GTM Coupe, Kawasaki Green Racecar
- Lokalizacja: Urzut /mazowieckie/
- Kontakt:
Re: problem z spi
w serwie, tam gdzie wsadzasz przewod podciśnienia z kolektora
Zawodowy Szyderca 2 Filip W z Wladyslawowa to nieslowny kretacz i wyludzacz, nie polecam robienia z nim interesow
Re: problem z spi
Dokładnie do serva idzie, odrazu ją widać ( dosyć gruby przewód )
-
- Nowy
- Posty: 25
- Rejestracja: 24 paź 2014, 12:56
- Posiadane auto: Mini 1.3 Spi 1995r, MINI R53 S 2005r
- Lokalizacja: Olkusz
Re: problem z spi
Żeby nie zaśmiecać forum i nie zakładać nie potrzebnie nowego tematu napisze tu
Czy orientuje się ktoś jaką powinien mieć wartość czujnik temp. w kolektorze w temp. spoczynku silnika ( zimny silnik ) np 15 stopni ?
Czy orientuje się ktoś jaką powinien mieć wartość czujnik temp. w kolektorze w temp. spoczynku silnika ( zimny silnik ) np 15 stopni ?